عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 56 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2265
4709
43041
109494
31147091
Your IP: 3.149.229.253

· زمانی كه امام در رابطه با كاپیتالاسیون و شاه صحبت كردند و اعلام خطر كردند، سخنانشان سیاسی بود یا مذهبی؟ اینكه امام گفتند به داد اسلام برسید و تشری كه به شاه زدند، وسط میدان آزادی كه نبود! در مجلس عزاداری امام حسین (ع) بود. امام گفتند كه قیام امام حسین(ع) سیاسی بود.

 



· از من پرسیدند شما اصولگرایی یا اصلاح طلبی یا با جبهه متحدی؟ من گفتم كه فقط ولایت گرا هستم و به هیچ طیفی هم گرایش ندارم. چون خود حضرت آقا همیشه پایبند اصول و مشغول اصلاح در مورد انحراف و ایجاد اتحاد هستند.

· در انتخابات بین بد و بدتر، «بد» را انتخاب می‌كنم و بین خوب و خوبتر؛ «خوبتر» را. این خط مشی سیاسی ما است.تقریبا خط مشی سیاسی همه همین است. اگر من صحبت واضحی در جلساتم نمی‌كنم دلیل بر این نیست كه سیاسی نیستم. من خیلی هم سیاسی‌ام!

· زمانی كه امام حسین(ع) سیاسی است، ما هم سیاسی هستیم.

· یا قبول داریم كه دیانت ما عین سیاست ما است و سیاست ما عین دیانت ما است؛ یا قبول نداریم. ما با كسی كه می‌گوید خواننده نباید سیاسی باشد، حرفی نداریم، اگر قبول داریم؛ پس ما باید سیاسی باشیم. این با سیاست زدگی فرق می‌كند.

· همه سیاسی باشند، من نباشم؟ من كه بلندگو دارم و با جوان‌ها ارتباط دارم، سیاسی نباشم؟ من كه یكی از مستمعینم شهید احمدی روشن بود، نباید سیاسی باشم؟ هیات یعنی این، نه قیمه و قمه!

· بزرگترین خطری كه نظام را تهدید می‌كند، اختلاف بین آقایانی است كه در نظام كار می كنند و بالطبع این اختلاف باعث اختلاف بین آحاد مردم می شود.دوای این مشكل هم گوش كردن به حرف آقاست. وقتی حضرت آقا می فرماید این كار خوب است باید در حد توانمان برای انجامش كوشش كنیم. خدای ناكرده اگر اختلاف بین مسئولان ادامه پیدا كند، كار خیلی سخت می شود.

· رابطه‌ام با آقایان حدادیان و طاهری و حاج منصور استاد و شاگردی و پدر فرزندی است. در واقع رابطه مرید و مرادی با حضرت آقاست. رابطه حاج منصور ارضی با من رابطه استاد شاگردی و پدر فرزندی است. ممكن است در مواردی نظری به حاج منصور بدهیم. ایشان هم درباره آن مساله فكر می كنند و می پذیرند.

ما افتخار می كنیم به ایرانی و فارس بودن خودمان ولی بزرگترین افتخار ما این است كه مسلمان هستیم و ملیت ما اسلام است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است