عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 32 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
1030
5444
17378
128541
31166138
Your IP: 3.22.181.209

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش سازنده مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) در ترویج و ارتقا فرهنگی مذهبی شهروندان افزود: آبادانی و حفظ هویت شهر نیازمند مشارکت بیشتر شهروندان در اداره امور شهر است که مداحان می توانند با مشارکت و همدلی مدیریت شهری در کنار روحانیون و ائمه جماعات مدیریت شهری در این خصوص یاری دهند.

 

 

ادامه ی خبر در ادامه مطلب
شهردار منطقه 4 ادامه داد: مداحان همانند روحانیون مورد اعتماد مردم هستند و ترویج دهنده اهل بیت هستند و می توانند در مراسم های مختلف مردم را با موضوعات شهر نشینی آشنا کنند.
کریمیان تصریح کرد: مشارکت دهی شهروندان در رفع مشکلات محلات و جلوگیری از ریخت و پاش زباله ها و ساخت و سازهای بی رویه و تبدیل تهران به شهری دینی با هویت اسلامی از موضوعات بسیار مهمی است که با همکاری مداحان امکان پذیر خواهد بود.
شهردار منطقه 4 اظهار داشت: در حال حاضر، 800 هیئت مذهبی در منطقه 4 فعالیت می کند که جای خوشبختی دارد و تلاش می کنیم تا بتوانیم از پتانسیل های این هیئت ها استفاده کنیم.

سایت مداحان قم : حسین حسین نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 در ادامه بهره برداری از طرح 55 کیلومتری ادامه بزرگراه شهید زین الدین را در روان سازی ترافیک شرق و شمال شرق تهران موثر خواند و گفت: با تکمیل باقی مانده طرح شهید زین الدین به طول 7 کیلومتر که تا نیمه اول سال 91 میسر خواهد شد شرق و غرب تهران به یکدیگر متصل خواهد شد.
قادم مقام شهردار منطقه 4، با اشاره به احداث چندین طرح مهم فرا استانی و کشوری در منطقه 47 اضافه کرد: از زمان حضور در منطقه 4 علاوه بر احداث چندین مجموعه ورزشی و فرهنگی و سراهای محله و سالن سنگ نوردی، بازگشایی بسیاری از گره های کور ترافیکی از جمله میدان رسالت در دستور کار قرار گرفته است.
حسینی نژاد احداث نخستین کارخانه تبدیل زباله به انرژی کشور را از جمله اقدامات مهم برشمرد و تاکید کرد: با بهره برداری از اولین کارخانه تبدیل زباله به انرژی کشور در این منطقه بیش از 900 تن زباله تولیدی در منطقه به انرژی برق تبدیل می شود و راه اندازی آن ضمن کاهش 50 درصدی اتلاف هزینه ها، برق تولیدی معابر را تامین می کند.
پیمان ضیاعی مدیر روابط عمومی و مشاور شهردار منطقه 4 افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته 80 هکتار از پارک جنگلی لویزان به قطب گردشگری رفاهی و تفریحی و ورزشی تبدیل می شود که سهم بزرگترین باغ پرندگان آسیا حدود 23 هکتار از این فضا است.
وی احداث ادامه بزرگراه شهید باقری و اتصال آن به شهید بابایی، احداث پل عابر مکانیزه در میدان رسالت و کاهش بار ترافیکی این میدان را از دیگر اولویت های منطقه عنوان کرد که در سال 91 به بهره برداری خواهد رسید.

پایان خبر/ سایت مداحان قم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است