عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 30 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
5363
6322
24965
115769
31021636
Your IP: 44.192.53.34

كاش منده گوورچین كیمی صحنونده اوچایدیم

یاحضرت معصومه صفا وار حرمونده

ششمین نشست شاعران آذری زبان قم

و باحضورمهندس امیرآبادی وشاعر تواناو پیش کسوت استاد حاج رضا فلاح «امین»

همزمان با دهه كرامت روز جمعه 31 شهریور و اولین روز هفته دفاع مقدس ششمین نشست جامعه ادبی نیّر با عنوان بهار كرامت برگزار شد.

این مراسم با حضور چشمگیر ترك زبانان شهر مقدس قم و زواران حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شبستان امام خمینی (ره) و باحضور علما، شعرا، مادحین، هیئت های مذهبی و برخی از خواهران و برادران فارسی زبان بنحو احسن با برنامه های ذیل اجرا شد. ادامه ی خبر در ادامه مطلب



قاری: آقای خورشید. مجری: كربلایی محمدرضا سیرلانی

شعرخوانان: آقایان محمدمهدی سعیدی - صالح صالحی - شیراله حیدری - صادق مهری - محمدرضا رمضانی - و شاعر میهمان فارسی زبان آقای محمد نعیمی.

مداح: استاد حاج جواد رسولی زنجانی.

سایت مداحان قم: در این برنامه حجت الاسلام سید بشیر حسینی میانجی ضمن عرض تبریك دهه كرامت و گرامی داشت هفته دفاع مقدس از شهدا و امام شهدا یاد كرده و از تولیت محترم حرم مطهر، حضرت آیت اله سعیدی و دیگر مسئولین و خادمین حرم تقدیر و تشكر كرد.

دبیر جامعه ادبی نیّر گفت: یكی از افتخارات جامعه ادبی نیّر این است كه فعالیت های خود را همزمان با سفر تاریخی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای آغاز كرده و همواره از الطاف پدر شعر آیینی استاد ارجمند آقای دكتر مجاهدی بهره مند شده است.

اشعاری كه توسط شاعران قرائت شد پیرامون حضرت معصومه و امام رضا و امام زمان (علیهم السلام) بود.

آخرین نفری كه به پشت تریبون رفت مداح مخلص اهلبیت اطهار (علیهم السلام) استاد حاج جواد رسولی زنجانی بود كه شعری حماسی درباره پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) و مذمت اهانت كنندگان به آن حضرت خواند و در اوج این قسمت چندین بار نام حضرت ابوالفضل العباس (ع) را چنین گفتند:مداح: آدیوا قوربان مردم: ابالفضل. غیرتون قوربان. ابالفضل و ...

سپس قصیده ای به زبان تركی در مدح حضرت معصومه (س) را خواند و حضار اشك شوق ریختند و مداح دل ها را روانه بقیع كرد و جلسه حال و هوای ایام فاطمیه به خود گرفت.

گفتنی است در این مراسم نماینده محترم مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی آقای مهندس امیرآبادی فراهانی و شاعر توانا و پیشكسوت قم و عضو هیئت مدیره كانون مداحان و شاعران قم استاد حاج رضا فلاح «امین» حضور داشتند.

دبیر جامعه ادبی نیّر بعد از مراسم به خبرنگار گفت: همان طوری كه در پشت تریبون برنامه بهار كرامت گفتم از مسئولین انتظار داریم دست ما را بگیرند تا بتوانیم بیش از پیش در اجرای برنامه های دینی و انقلابی موفق باشیم. وی افزود جاداشت این مراسم بی نظیر و باشكوه را صدای و سیمای قم منعكس می كرد ولی نمی دانم چرا بی مهری می بینیم.

جالب این جاست كه آقای حسینی گفت: حتی یك بنر هم به عنوان تبلیغات و اعلانیه در سطح شهر نصب نكرده بودیم چون هیچ پولی نداشتیم ولی با این حال،  شبستان مملو از جمعیت بود.

 

پایان خبر/سایت  مداحان قم - به نقل از جامعه ادبی نیر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است