عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 17 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2798
4709
43574
110027
31147624
Your IP: 3.16.83.150

گروه خبرنگاران افتخاري / امیرمحسن سلطان‌احمدی: محمدعلی مجاهدی در حاشيه دوره مهدی‌شناسی، گفت: جلوی نشر اشعاری كه باعث بی‌حرمتی به ائمه(ع) است را بايد بگيريم.

محمدعلی مجاهدی، شاعر آئينی كشورمان و رئيس كانون شاعران و مداحان قم در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، در حاشيه دوره مهدی‌شناسی كه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، در خصوص جلوگيری از انتشار اشعاری كه باعث بی‌حرمتی به ائمه‌اطهار(ع) توسط شاعران و خواندن آن توسط مداحان می‌شود، به نكاتی پرداخت.

ادامه خبر در ادامه مطلب

 

وی درخصوص اقدام خود به عنوان يك پيشكسوت شعر آئينی برای آسيب‌شناسی اشعار اين حوزه، اظهار كرد: تحقيقی كه من انجام دادم با عنوان سيمای مهدی موعود در شعر فارسی كه به مقوله‌های مطرح در قلمرو شعر فارسی و آسيب‌شناسی پرداختم و عواملی كه باعث افت و كاهش بار معنوی شعر آئينی می‌شود را ليست و عنوان كردم.

اين شاعر آئينی كشورمان در پاسخ به اين پرسش كه چرا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلوی نشر اشعاری كه باعث بی‌حرمتی به ائمه(ع) است را نمی‌گيرد، اظهار كرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشرافی به كار شاعران ندارد. هركس هر گوشه‌ايی كه نشسته شعری می‌سرايد و دست مداح می‌دهد و مداح هم می‌خواند. از اين وزارت‌خانه هم اجازه نمی‌گيرد و ارشاد فقط از چاپ آن می‌تواند جلوگيری كند.

وی در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به اينكه حضرتعالی رئيس كانون مداحان و شاعران شهر مقدس قم هم هستيد جهت جلوگيری مداحان از خواندن اشعاری كه جنبه بی‌ادبی به ائمه‌اطهار(ع) دارد چه برنامه‌ای در دست اقدام داريد، گفت: در قم به تدريج اين ميزان نظارت را انجام می‌دهيم هرچند اين فرهنگ سال‌ها با ما بوده و اگر بخواهيم از آن فاصله بگيريم نياز به زمان دارد و بايد به مرور اين مسائل را حل كرد.

نظرات  

 
0 #1 یک منتظر 1391-07-06 00:03
سلام.
شرکت گوگل طی سخنان مدیرش اعلام کرد:
انتشار فیلم توهین آمیز به رسول الله را در یوتیوب متوقف نمی کند، زیرا این را آزادی اندیشه می نامد.
به همین دلیل علمای مسلمان:
استفاده از جستجو گر گوگل و سایت یوتیوب را در تمامی کشور های مسلمان به مدت دو روز برای فهماندن اعتراض مسلمانان منع کردند. و روز دو شنبه و سه شنبه 24 و 25 سپتامبر، روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است. انتظار می رود سهم گوگل افت کرده و خساراتش به 210 میلیون دلار برسد.

(لطفا انتشار دهید)
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است