عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 41 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2877
5591
28070
118874
31024741
Your IP: 18.209.69.180
رئیس سازمان بسیج مداحان: بهترین وجه مداحی، مداحی تقربی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بهترین وجه مداحی، مداحی تقربی است، گفت: یقین، اخلاص و صدق در گفتار شاخصه‌های مداحی تقربی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قاسم رضایی عصر امروز در نخستین همایش بسیج مداحان استان همدان، با بیان اینکه مداحان در سال‌های اخیر در آزمون مقابله با فتنه‌ها مردودی نداشتند، اظهار کرد: این قشر کمترین آسیب را داشته و دارند. ادامه در ادامه مطلب

وی با اشاره به پتانسیل‌های استان همدان در زمینه‌های مختلف و با بیان اینکه همدان نگین غرب در همه حوزه‌ها است، ابراز کرد: نقد من این است که چرا از این استان فقط غار علیصدر را ترویج می‌کنید در حالی که این دیار سرشار از مفاخر و فقهایی است که رصد کردن نام آنان نیز باید ترویج یابد و این استان به شناسنامه فقیهان و فلاسفه نیز بیش از پیش شهره شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به برگزاری همایش پیرغلامان به میزبانی همدان این همایش را اقدامی بی‌نظیر در کشور قلمداد کرد و گفت: همدان مبدع طرحی در این راستا بود که مورد توجه همه استان‌های کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ورود به عرصه مداحی فقط با تکیه بر علاقه موفقیت به همراه نمی‌آورد، گفت: علاقه صرف در این زمینه خود یک تهدید است چرا که در حوزه مداحی باید به دنبال تأثیرگذاری و هدفگذاری بود.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش نیز با اشاره به اینکه برخی مداحان مبالغ هنگفتی برای مداحی مطالبه می‌کنند، تصریح کرد: مداحی تکسبی(مداحی در قبال پول) آفت این حوزه است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بهترین وجه مداحی، مداحی تقربی است، گفت: یقین، اخلاص و صدق در گفتار شاخصه‌های مداحی تقربی است.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور خطاب به مداحان حاضر در جلسه متذکر شد: در بحث تهاجم فرهنگی و مصائب وارده به اسلام باید بدون سیاه‌نمایی ورود کنید و شبهات را شناسایی و در راستای خنثی‌کردن شبهات پیشگام شوید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است