عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 22 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
4087
5591
29280
120084
31025951
Your IP: 35.172.223.130

 

رییس کانون مداحان کشوراز رده‌بندی و صدور کارت شناسایی برای مداحان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ایسنا) مصطفی خرسندی در همایش بزرگ مداحان و شاعران آیینی استان البرز اظهار كرد: در برنامه تدوین شده برای رده بندی مداحان چهار رده در نظر گرفته شده است که شامل رده‌های ستایشگران، پیرغلامان حسینی، ذاکر و نیز رده افراد تازه وارد به این حوزه است.

وی افزود: برای ذاکران با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان استان‌ها کارت شناسایی صادر می‌شود.ادامه در ادامه مطلب

رییس کانون مداحان کشور تصریح کرد: رده ستایشگران شامل استاد تمام‌ها، در این حوزه است و این کارت برای ذاکران فعال اهل بیت (ع) که در سطح کشوری و بین المللی شناخته شده‌اند بدون شرکت در آزمون صادر می‌شود.

وی اظهار كرد: رده ذاکر به افراد سنین زیر 60 سال اختصاص دارد و کارت این رده برای ذاکران و مداحانی که در استان شناخته شده و شاخص هستند با تشکیل کمیته پنج نفره و با تایید در این کمیته صادر می‌شود.

خرسندی ادامه داد: رده پیرغلامان حسینی هم شامل مداحان و ذاکران بالای 60 سال سن است و کارت شناسایی برای این افراد بدون برگزاری آزمون است.

وی با اشاره به این‌که «در حال حاضر 52 هزار مداح در سراسر کشور شناسایی شده‌اند» گفت: با توجه به این امر، کار ارتقاء و صدور کارت برای مداحان در کشور انجام می‌شود.

رییس کانون مداحان کشور همچنین با اشاره به تشکیل شورای عالی قرآن و فعالیت سازمان بسیج مداحان و بنیاد دعبل تهران خاطرنشان کرد: باید به سویی حرکت کنیم که شورای عالی مداحان نیز در کشور تشکیل شود تا تمامی تصمیمات در زمینه مداحی در این شورا گرفته شود.

خرسندی در پایان از برگزاری گردهمایی سراسری کانون مداحان خبر داد و تصریح کرد: این همایش از 25 مهرماه سال جاری به مدت چهار روز و با حضور روسای کانون‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است