عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 33 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
4127
5591
29320
120124
31025991
Your IP: 44.210.239.12

مديركل تبليغات اسلامي استان قم از ساماندهي هيئات مذهبي در اين استان خبر داد و گفت: اداره كل تبليغات اسلامي برنامه‌هاي گسترده‌اي براي مقابله با خرافات مذهبي در عزاداري‌ها اجرا كرده كه منجر به كاهش خرافات و آسيب‌ها در عزاداري‌ها شده است.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان قم، حجت‌الاسلام  عباس اسكندري در ديدار با آيت‌الله العظمي علوي گرگاني اظهار كرد: يكي از برنامه‌هاي هر ساله هيئات مذهبي و شاعران و مداحان آئيني در آستانه فرارسيدن ماه محرم، ديدار با مراجع عظام تقليد و علماي ارزشمند است تا رهنمودها و نصايح آن بزرگواران ره توشه‌اي براي تقويت اسلام و شريعت مقدس شيعه در ماه محروم باشد.

وي ادامه داد: هيئات مذهبي از سابقه ديرينه‌اي در كشور برخوردارند و همواره منشأ بركات فراواني بوده و هستند اما بعد از پيروزي انقلاب اسلامي با توجه به اينكه دشمنان به نقش آفريني اين حركت عظيم الهي پي برده بودند در صدد برآمدند تا در وهله اول اين گونه مراسم آئيني و مذهبي را تعطيل كنند، ولي اين توطئه با هوشمندي امام راحل، مقام معظم رهبري و مراجع تقليد خنثي شد.

حجت‌الاسلام اسكندري گفت: دشمنان بعد از مايوس شدن در اين هدف، تلاش كردند حركت عظيم هيئات مذهبي را با واردكردن خرافات و آسيب‌ها، از درون تهي كنند و يا مراسم عزاداري هيئت‌ها به گونه‌اي برگزار شود كه محتواي غني نداشته باشد.

مديركل تبليغات اسلامي استان قم، ساماندهي هيئات مذهبي و شاعران و مداحان آئيني را مهم‌ترين اقدام اين اداره كل براي مقابله با خرافات و آسيب‌هاي عزاداري ذكر كرد و افزود: به دنبال دستور مقام معظم رهبري، سازمان تبليغات اسلامي به عنوان متولي ساماندهي هيئات مذهبي، كار ساماندهي اين گروه‌هاي تاثيرگذار را آغاز كرد و تشكيل شوراي هيئات مذهبي و كانون شاعران و مداحان براي تحقق اين هدف بوده است.

وي با ابراز خرسندي از دستاوردهاي مهم تشكيل اين دو تشكل مذهبي اظهار داشت: در شوراي هيئات مذهبي و كانون شاعران و مداحان، افراد تاثيرگذاري و متعهدي فعاليت مي‌كنند كه اساس فعاليت آنها مبتني بر آرمان‌ها و اهداف اسلام و مكتب اهل بيت(ع) است.

حجت‌الاسلام اسكندري برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي براي مسئولان هيئات مذهبي، برنامه‌ريزي براي اجرايي كردن طرح تفسير قرآن و توجه به احكام و مسائل شرعي با هدف ارتقاي سطح فكري هيئات مذهبي و مقابله با آسيب‌ها و خرافات از طريق آگاهي رساني به هيئات مذهبي را از مهم‌ترين فعاليت‌هايي برشمرد كه منجر به كاهش خرافات و برگزاري باشكوه مراسم عزاداري در ماه محرم شده است.

مديركل تبليغات اسلامي استان قم افزود: ارتقاي سطح تحصيلي مداحان و شاعران، برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي، برگزاري كنگره شعر عاشورايي و... را از مهم‌ترين فعاليت‌هاي كانون شاعران و مداحان استان ذكر كرد.

وي در پايان گفت: خوشبختانه هر سال شاهد برگزاري باشكوه مراسم عزاداري سيدالشهدا(ع) با كمترين نواقص در قم هستيم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است