عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 47 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
3641
6322
23243
114047
31019914
Your IP: 44.192.107.255

استاد حاج علی آهی سایت مداحان قم به نقل از صراط ،

استاد حاج علی آهی در رابطه با وضعیت کنونی مداحان گفت: کانون مداحان کشور کاری برای مداحان نمی کند وعلت آن عدم ریاست مداحان بر این کانون‌هاست؛ واضح است که فقط یک مداح از مشکلات مداحان باخبر است.

وی در رابطه با سطح مداحی ذاکران اهل بیت(ع) کشور در حال حاضر تصریح کرد: مداحان ما هم از نظر ادبیات و هم از نظر عقیدتی در سطح پایینی قرار دارند.

رییس هیات مدیره خانه مداحان کشور افزود: این خوب است که انجمن ادبی برای مداحان برگزار شده و لزوم برگزاری چنین انجمن‌هایی نیز احساس می‌شود، ولی باید انجمن‌های عقیدتی در جهت رفع مشکلات عقیدتی اشعار مداحان نیز برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز شاعران و ذاکران توجهی به علوم مختلف دینی نظیر علم کلام نداشته و فقط به صوت و طبع شعر بسنده می‌کنند؛ مداح باید مطالب خود را از کتاب استخراج کند و به نوار و سی‌دی رجوع کردن درست نیست.

خاطر نشان می گردد که چندی قبل شاعر اهلبیت عصمت و طهارت استاد حاج غلامرضا فلاح (امین) ، رئیس مجمع نغمه سرایان آل محمد (ص) ، نماینده ی بنیاد دعبل خزاعی در استان قم ، در برنامه ی تلویزیونی رواق که در پنج قسمت پخش شد به موارد فوق الذکر پرداخت و راه کار هایی برای برون رفت از مشکلات مطرح شده ارائه نمود.

سایت مداحان قم

منبع : صراط

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است