عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 53 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
9
2321
22822
133985
31171582
Your IP: 18.118.2.15

استاد حاج رضا فلاح ( امین)

 

 

رئیس مجمع نغمه سرایان آل محمد(ص) قم با خبرنگار سایت مداحان قم اظهار داشت : نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مراقب حساسیت مردم نسبت به اعتقادات دیرینه شان باشند.

حاج رضا فلاح اضافه کرد:البته اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه دارند نسبت به روزهایی که مردم ولایت مدار و امت عاشورایی حساسیت ویژه دارند و در این روزها مراسم و مجالس عظیم و فراگیر برگزار می کند و این توجه و حتی حساسیت آن ها موجب خواهد شد تا طرح تعطیلی روز تاسوعا و سالروز شهادت امام رضا (ع) حذف شود یا رآی نیاورد.
رئیس مجمع نغمه سرایان آل محمد(ص) تصریح کرد : جای دارد این پرسش مطرح شود که چه اتفاقی رخ داده است که این طرح در مجلس مطرح شود، اگر بحث ازدیاد تعطیلات است و کم کردن تعطیلی ها مدّ نظر است حرفی نیست ، اما حذف تعطیلی تاسوعای حسینی و سالروز شهادت امام رضا (ع) چرا ؟
استاد فلاح افزود: شنیدیم طرح دیگریست که سالروز شهادت امام رضا(ع) در مشهد تعطیل باشد . این چه حرفی است مگر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ولی نعمت شیعیان در عالم نیست ؟ مگر سایه ی لطف ویژه ی ایشان در کشور ایران گسترده نیست؟ پس چرا فقط شهر مشهد ؟! یا روز تاسوعای حسینی که همه ی مردم این روز را به احترام قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) با راه اندازی دسته جات و عزاداری های باشکوه ارج می نهند و در منقبت حضرت عباس (ع) از اطاعت و ولایت مداری و ایثار و جانبازی او می گویند و می شنوند که همین باعث شور و حماسه بین مردم از کودک ، نوجوان ، جوان و حتی پیران عاشق و دل سوخته می گردد.
حاج رضا فلاح در ادامه ی گفتگو با خبرنگار سایت مداحان قم گفت : مردم ما محرم را با تاسوعا و عاشورایش کامل می دانند و آخر ماه صفر را با حزن و اندوه و سوگواری سالروز شهادت امام مهربانی ها می شناسند.
فلاح در پایان افزود : بنده به عنوان یک خادم و کوچکترین فرد این جامعه ولایی و عاشورایی عرض می کنم که نمایندگان بزرگوار به خصوص فراکسیون روحانیت مجلس که از آن ها انتظار بیشتری می رود ، نگذارند این گونه طرح ها به بحث گذاشته شود ، ما نمی خواهیم این گونه مطالب سیاسی شود و سر و صدا بلند کند . چرا که از اوامر ولی امر مسلمین این است که جامعه ی ما در آرامش باشد و تنش هایی به وجود نیاید که ضررش به کشور امام زمان (عج) برگردد. بنده به طور یقین احساس می کنم که  این روزهای بزرگ از طرح مذکور حذف خواهد شد.
سایت مداحان قم

نظرات  

 
+1 #1 Guest 1391-12-15 08:34
لینک این خبر در سایت خبرگزاری فارس
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911215000698
نقل قول
 
 
+1 #2 سجاد 1391-12-18 08:07
استفاده کردم
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است