عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 43 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
5301
6322
24903
115707
31021574
Your IP: 3.84.7.255

آیت‌الله مکارم در پیامی به هفتمین سوگواره نواها و نغمه‌های آیینی تأکید کرد شاعران متعهد هرگز سراغ مضمون‌های غلو آمیز و شرک‌آلود نمی‌روند یا نغمه‌هایی که برگرفته از نغمه‌‌های مبتذل است.

 به گزارش خبرنگار سایت مداحان قم:اختتامیه هفتمین سوگواره نواها و نغمه‌های آیینی با حضور مسئولان کشوری، پیشکسوتان عرصه شعر آیینی، مداحان و جمعی از شعرای کشورهای اسلامی برگزار شد.

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی به این سوگواره آورده است: این سوگواره و همایش را که برای هدف مقدسی یعنی تعلیم و تربیت و ارشاد و راهنمایی جوانان و نوجوانان مداح و شاعر آیینی برپا شده را به همه شما عزیزان و بنیان گزاران محترم تبریک عرض نموده و از همه شما عزیزان که به نحوی برای بزرگداشت مراسم حسینی تلاش و کوشش می کنید تشکر می کنم و توفیقات همه را از خداوند بزرگ خواهانم.

 

این پیام می‌افزاید: حقیقت این است که خداوند کُنوز و گنجینه‌هایی در اختیار ما شیعیان اهل بیت عصمت (علیهم السلام) گذارده که یکی از آن‌ها گنجینه شهادت در راه خداست که مایه بزرگ‌ترین افتخارات است و اوج آن شهادت شهیدان کربلا می‌باشد.

 

آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه می‌دهد: ما در سایه شهادت آن‌ها و پیام‌های انسان‌سازشان می‌توانیم پیام اسلام و قرآن را به جهانیان برسانیم و هر سال آن را با شکوه و عظمت و تأثیرگذاری بیشتر برقرار کنیم. یکی از طرق این پیام رسانی، نغمه‌ها و نواها و اشعار پر معنی و الهام‌بخش است که ان‌شاء‌الله شما عزیزان می‌کوشید حق آن را به بهترین وجهی ادا کنید تا مشمول عنایات خاص آن حضرت و مصداق «فوز عظیم» و «یا لیتنا کنا معک» بوده باشید.

 

سایت مداحان قم:در این پیام تأکید شده است: البته این امر مهم مانند سایر امور مهمّه آسیب‌هایی دارد که باید به شدت از آن پرهیز کرد و اساتید محترم شما به خوبی از آن اطلاع دارند. هرگز به سراغ مضمون‌های غلو آمیز و شرک آلود یا اشعاری که موجب وهن مقام شهیدان است و یا نغمه‌هایی که برگرفته از نغمه‌‌های مبتذل است نخواهید رفت بلکه در سایه روایات و تواریخ معتبر و نغمه‌های خوب مشروع حرکت خواهید نمود.

 

در پایان پیام آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: بار دیگر موفقیت هر چه بیشتر شما را در سایه خلوص عقیده و حسن نیت از درگاه خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) مسئلت دارم و از اساتید شما نیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

منبع:فارس/سایت مداحان قم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است