عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 22 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
1697
4144
22189
133352
31170949
Your IP: 3.22.70.9

شاعران و مداحان در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام مرویان حسینی؛ مدیر كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینكه مداحان و شاعران در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند افزود: مداحی یك دانش و هنر تخصصی است كه به عواطف ایمانی جهت صحیح می دهد.

به گزارش سایت مداحان قم به نقل از روابط عمومی اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح اولین مركز تخصصی آموزش مداحی درخراسان رضوی اظهار كرد:مداحی از شعبه های هنر دینی است.مداحی یك دانش و مهارت تخصصی و حجت الاسلام مرویان حسینیموثر است كه توانسته به احساسات دینی و عواطف معنوی انسانها جهت صحیح بدهد.

مدیر كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: افتتاح این مركز اقدامی شایسته در جهت نشر و گسترش معارف اهل بیت علیهم السلام است.

وی افزود: افتتاح این مركز تلاشی در جهت آیه 39 سوره احزاب است و مداحان و ذاكران اهل بیت نمونه ای از مبلغان دینی اثر گذار در بدنه های اجتماعی هستند و از كسانی كه امر اهل بیت (س)را احیا می كنند.

حجت الاسلام مرویان حسینی گفت: دنیای امروز متوجه سرمایه های اجتماعی است و در این جهت به شبكه اجتماعی و رسانه ها و فضای مجازی متوجه شده اند.

وی گفت: دنیای غرب و اروپا امروز دچار بحران های مختلفی به دلیل عدم توسعه در عرصه اجتماعی و معنوی است و ما امروز شاهد فروپاشی این خانواده ها از درون خودشان هستیم.

حجت الاسلام مرویان حسینی گفت: اسلام عزیز به طور طبیعی از قرن ها پیش به مدیریت شبكه های اجتماعی متوجه بوده است و قدرت خطبا و شعرا بیانگر این گونه توجهات است.

وی با اشاره به اینكه با بعثت پیامبر بزرگوار اسلام شعر و شاعری در سایه معارف حقه جایگاه خودش را پیدا كرد افزود: منش آنها تكریم شاعران اهل بیت بود.

وی با تاكید بر اینكه همسان خطبا مبلغان شعرا و مادحین سنگر بان حریم دین و اسلام عزیز بودند گفت: شاعر و ذاكر اهل بیت پا در لبه تیغ می گذارد ، ظاهری سهل و باطنی ممتنع دارد ، به هر حال در جبهه فرهنگی ، سنگر مداحان و شاعران سنگر خط مقدم است وخیلی هم باید مستحكم باشد چون اتصال آن اهل بیت است.

وی خطاب به مسئولان مركز آموزش تخحصصی مداحان گفت: در نحوه گزینش و انتخاب افراد دقت و حساسیت داشته باشید، حضور اساتید و خبرگان عرصه مدح و مداحی در این مركز باید پر رنگ تر باشد، استفاده از ظرفیت ها ی مجمع الذاكرین ها، سرفصل ها و محتوای جامع و همه جانبه پیش بینی شود، یك منشور اخلاقی مداحی اهل بیت تدوین شود تا به تعهد و سوگندی كه یاد می شود مداحانی كه در این حرفه و عرصه پا گذاشته اند پایبند باشند.

منبع:سایت مداحان قم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است