عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 27 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2398
3934
2398
113561
31151158
Your IP: 3.129.247.196

سکه 5000 ریالی ، حضرت معصومه

مراسم رونمایی از سکه منقش به تصویر بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) قبل از ظهر شنبه، با حضور مسئولان بانک مرکزی جمهوری اسلامی، نائب التولیت و مدیران آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س)، شهردار و استاندار قم و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در تالار معصومه استانداری قم برگزار شد.

 

در این مراسم مدیرکل سازمان تولید اسکناس بانک مرکزی با اشاره به گزارشی از روند ضرب سکه منقش به تصویر بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: با توجه به علاقه و ارادت مسئولین، این سکه در مدت زمان کوتاهی ضرب و آماده توزیع شد.

مجید صنیعی ابراز داشت: هم اکنون تعداد 2 میلیون سکه منقش به تصویر بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) انتشار یافته که در بانک‌های استان قم توزیع می‌شود.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی‌ها تا پایان سال نیز تعداد 20 میلیون سکه منقش به تصویر بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) انتشار و در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

نائب التولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در سخنانی با تقدیر از همه دستندرکارانی که در ضرب سکه منقش به تصویر بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) نقش داشتند، از مسئولان استان خواستند تا به منظور افزایش مدت اقامت زائران در استان قم برنامه ریزی جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی‌نژاد، از آمادگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با مدیران شهری و استان به منظور همکاری در راستای افزایش مدت اقامت مسافران و زائران به شهر مقدس قم خبر داد و ابراز داشت: باید برای ایجاد مراکز اقامتی و همچنین تفریحی برنامه ریزی کرد تا بتوان مدت اقامت زائران در استان را افزایش داد و از این ظرفیت برای توسعه استان در ابعاد مختلف بهره برد.

شهردار قم نیز در سخنانی اظهار داشت: ضرب سکه منقش به تصویر بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) کار ارزشمندی بود که با همکاری آستان مقدسه حضرت معصومه(س)، بانک مرکزی جمهوری اسلامی و سایر مسئولان استان و با پیگیری‌های شهرداری قم به سرانجام رسید.

محمد دلبری ابراز داشت: در بهمن سال گذشته جلسه با رئیس وقت بانک مرکزی داشتیم و به ایشان گفتیم که بعد از بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) عظیم‌ترین مضجع شریف، در شهر مقدس قم قرار دارد و به ایشان پیشنهاد ضرب سکه‌ای با تصویر بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) را دادیم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.

وی گفت: امیدواریم این اقدام در راستای تقویت جایگاه ملی استان قم موثر باشد و بستری برای ایفای نقش بین المللی قم فراهم کند.

استاندار قم نیز در سخنانی گفت: ضرب سکه منقش به تصویر بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س)، مصداق مکرری از توجه به ارزش‌ها و باورهای دینی و اسلامی است.

کرمرضا پیریایی با تقدیر از مجموعه‌هایی که در به سرانجام رسیدن این اقدام بزرگ تلاش کردند تاکید کرد: هر چه این سکه در کل کشور بیشتر رواج یابد و منتشر شود، بر ترویج مبانی اعتقادی و همچنین جایگاه ویژه شهر مقدس قم تاکید شده است.

این سکه با مبلغ اسمی پنج هزار ریال از آلیاژ مس، روی و نیکل با تصویری از بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) ضرب و آماده توزیع است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است