عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 33 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2123
4144
22615
133778
31171375
Your IP: 18.223.159.195

سازمان بسیج مداحانجانشين بسيج مداحان كشور ‌گفت: دانشجويان مداحی پس از پذيرش، تربيت و گذراندن دوره‌های درسی برای ترويج و نشر فرهنگ دينی به خارج از كشور اعزام می‌شوند.

به  گزارش سازمان بسیج مداحان:سازمان بسيج مداحان كشور 4 سال است كه فعاليت‌های خود را آغاز كرده است و در اين مدت به دنبال شناسايی نخبگان و فرهيختگان مداحی كشور بوده است تا بتواند در راه اعتلای فرهنگ دينی و مذهبی گامی شايسته بردارد.

 

احدامیری: در ادامه مرحله شناسايی نخبگان و فرهيختگان مداحی كشور اين سازمان سعی دارد طبقه‌بندی و لايه‌بندی مداحان و ذاكرين اهل‌البيت(ع) را در مرحله بعدی اجرايی كرده و اين قشر از جامعه را ساماندهی كند.در مرحله بعدی صورت گرفت.

اميری آموزش را از مهم‌ترين برنامه‌های اين نهاد عنوان كرد و تاكيد كرد: راه‌اندازی دانشكده مداحی كشور از برنامه‌های مهم در امر آموزش مداحان كشور در نظر گرفته شده است.

جانشين سازمان بسيج مداحان كشور، با يادآوری اينكه در دانشكده مداحی دانشجويان پس از پذيرش، تربيت و گذراندن دوره‌های درسی برای ترويج و نشر فرهنگ دينی به خارج از كشور اعزام می‌شوند، ادامه داد: در حال حاضر 100 مداح شعيه از كشور افغانستان شناسايی شده كه در حال فراگيری آموزش های لازم توسط اساتيد مجرب هستند.

گسترش فرهنگ دينی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

اميری از تاليف كتب مداحی استان‌های مختلف خبر داد و گفت: با توجه به ظرفيت‌های موجود در استان‌ها خروجی فعاليت‌های مداحی استان‌ها به صورت كتاب تاليف می‌شود.

وی خاطر نشان كرد: بهره‌گيری از ظرفيت‌های معرفتی ائمه اطهار(ع) و تبعيت از فرامين بنيانگذار كبير انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بايد بيش از گذشته مورد توجه قشر مداحان قرار گيرد.

اميری گفت: فعاليت هدفمند مداحان می تواند علاوه بر گسترش فرهنگ دينی بسياری از ناهنجاری‌های اجتماعی را به حداقل كاهش دهد.

منبع: سایت مداحان قم / سازمان بسیج مداحان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است