عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 60 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2313
4144
22805
133968
31171565
Your IP: 3.142.98.108

علیرضا قزوهعلیرضا قزوه شاعر متعهد و انقلابی با انتقاد شدید از تشکلی موسوم به «خانه شعر» گفت: خانه شعر این روز‌ها خانه ضد شعر و فتنه‌ساز شده است.

این خانه وابسته به حزب منحله مشارکت است. آن‌ها به مرحوم «خلیل عمرانی» تهمت شاعر دولتی می‌زنند، اما خودشان به طور متوسط سالی ۱۰۰ میلیون تومان بودجه می‌گیرند.



علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در مراسم بزرگداشت «خلیل عمرانی» شاعر فقید معاصر اظهار داشت: شخصیتی مانند زنده‌یاد عمرانی باید در کتب درسی ما حضور داشته باشد، اما امروزه این گونه نیست. ما می‌بینیم که دیگران را به جای او مطرح می‌کنند و خودشان را در سیاست وارد می‌کنند؛ دولتی‌ترین شاعران هستند و دیگران را متهم می‌کنند، حالا باید بپرسم شما که بیشترین پول را گرفتید و کمترین شاعران را پوشش و پرورش داده‌اید دولتی هستید یا ما؟!

وی ضمن انتقاد از این دسته شاعران تصریح کرد: خانه‌ای که یک میلیارد تومان پول گرفته و کمتر خروجی داده دولتی است یا ما که با دست خالی دو هزار شاعر جوان را تنها در یک سایت اینترنتی پوشش داده‌ایم، البته از جایی هم کمکی به ما نمی‌شود. ما دولتی هستیم یا شما‌ها که در فضاهای سیاسی وارد شده‌اید و فرزندانی فتنه‌ساز ایجاد کرده‌اید.

به گزارش فارس، قزوه در ادامه این قسمت از سخنان خود با تاکید بر اینکه برخی از شورای شهر سالی ۱۰۰ میلیون تومان به طور متوسط بودجه می‌گیرند و دیگران را متهم می‌کنند، در حالی که شاعرانی چون زنده‌‌یاد خلیل عمرانی خانه‌اش را حسینیه شعر کرد، توضیح داد: اولین بار بودجه ۵۰۰ میلیون تومانی این دوستان را که به واسطه یکی از نمایندگان مجلس لو رفته بود از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درآوردیم و به آن‌ها گفتیم به جایش مشکل فلان شاعر را حل کنید، اما پول را گرفتند و پاسخ دادند ما «ان جی او» هستیم و نمی‌توانیم کاری کنیم.

به گفته این شاعر، پیش از ایام انتخابات زمینی در منطقه ۲۲ تهران به تشکلی که این افراد در آن‌ها بودند، داده شد، دیدیم که چگونه آن را به نام خودشان زدند و بعد از آن به دیگران تهمت می‌زنند و خودشان را شاعر آزاده می‌نامند.

قزوه با انتقاد از عملکرد و فعالیت عده‌ای از شاعران و سخنانشان بیان کرد: خانه شعر این روز‌ها خانه ضد شعر و فتنه‌ساز شده است، باید این خانه که از اموال بیت‌المال شمرده می‌شود را از دست این عده که چهار، پنج نفر هستند خارج کنیم، این خانه وابسته به حزب منحله مشارکت است و سالانه چند صد میلیون تومان از اموال بیت‌المال را خرج می‌کند.

به گفته مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، ما شاعر دولتی نیستیم، شاعر دولتی آنهایی هستند که با پول بیت‌المال خانه‌‌ها و زن‌هایشان را عوض کرده‌اند. آنهایی هستند که با پول مملکت کارهای دیگری می‌کنند و ما هم وظیفه داریم در مقابل آن‌ها بایستیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است