عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 64 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2855
4709
43631
110084
31147681
Your IP: 3.147.104.120

22بهمن ماه روز تولدی دیگر برای امت اسلامی ایران عزیز ماست

به گزارش سایت مداحان قم،  رئیس مجمع نغمه سرایان آل محمد قم در آستانه ی سی و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت : پیروزی انقلاب به منزله ی حیاتی دیگر برای ما یا به عبارتی تولدی دیگر برای امت اسلامی ایران عزیز ماست،

چراکه حکومت و نظامی بر سر کار آمد که به دست پابرهنگان اداره شود، به دست همان کسانی که 15 خرداد 42 در گهواره بودند،به دست کسانی که برای نهضت اسلامی سیلی خوردند، زندان رفتند و بعضاً شکنجه ها شدند و این همان وعده ی الهی بود که به لطف خدا و ایثار خون های پاک شهدا همچون نهالی به بار نشست و حالا که سی و پنج سال از آن روز می گذرد انقلاب ما مانند نخلی کهن و قوی و راست قامت به بار نشسته و هر روز میوه هایش کشور را بی نیاز از بیگانگان می کند.

 

استاد فلاح افزود : این مهم شدنی نبود الا به تدبیر و رهبری های امام راحل حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره)  و اقدامات هوشمندانه ی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) .

 

حاج رضا فلاح در ادامه بیان داشت : امروز وظیفه ی ما سنگین تر از گذشته است، به دلیل اینکه شهدای جنگ تحمیلی و شهدای جبهه ی فرهنگی و شهدای هسته ای همه و همه چشم به حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس و رهبری عزیز ما دارند.

 

ملت ما مردمی قدرشناس هستند و با تمام توان از انقلابشان حمایت می کنند و با حضورشان در صحنه های مختلف نشان داده اند و حالا هم که 22 بهمن را پیش رو داریم دنیا خواهد دید که ملت چگونه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با مشت های گره کرده و شعار های کوبنده حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود ، امیدوارم مسئولین هم قدر ملت را شناخته و در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند که این خواسته ی مقام عظمای ولایت است که در بیاناتشان به کرات به مسئولین گوشزد فرموده اند.

شایان ذکر است که مداحان و شاعران اهل بیت (علیه السلام) همانند گذشته در مراسم حماسی یوم الله 22 بهمن شورآفرینی خواهند کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است