عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 25 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
4439
5591
29632
120436
31026303
Your IP: 54.157.35.140

به گزارش سایت مداحان قم به نقل از سایت بنیاد دعبل خزاعی، حجت‌الاسلام‌ سید مهدی خاموشی در نشست صمیمی تشکل‌های دین و مذهبی و مدیر موسسات قرآنی گلستان ابراز داشت: تشکل ها و موسسات تاثیر گذار قرآنی مورد حمایت قرار می گیرند و در این زمینه به آنها مشاوره‌های کاری ارائه خواهیم داد.


تشکل‌ها و موسسات قرآنی باید تلاش کنند تا حلقه‌های قرآنی را در منازل راه بیاندازند و پرچم های قرآنی را منزل به منزل پیش ببرند.

حجت‌الاسلام خاموشی با بیان اینکه دشمن روز به روز توطئه‌هایش را تغییر می‌دهد، تصریح کرد: در حال حاضر جهان پیرامون ما بسیار گسترده شده‌است و دشمن با کمک تکفیری‌ها روز به روز بر جنایات خود می افزاید، به طوری که با نگاه ما در تعارض است.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در کنار تکفیری‌ها در برابر ما می‌جنگند و در تلاش هستند تا جلوی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را بگیرند و ما باید تلاش کنیم تا با محوریت وحدت، تلاش فرهنگی، اطاعت از امام حرکت در مسیر امام و سنت الهی حرکت کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور هدف انقلاب اسلامی را ارائه هویت انسانی دانست و خاطرنشان کرد: این تفکر انقلاب اسلامی در برابر تفکر مادی‌گرا غربی قرار گرفته است که دو تعبیر با هم در تعارض است و ما تلاش داریم تا تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی را از انسان و جامعه بشری ترویج دهیم.

وی ادامه داد: امروز فریاد مردم جهان از نظام شیطانی به آسمان رفته است و نظام سلطه با ایجاد اختلاف های مذهبی تلاش دارد تا بین مردم به‌ویژه مسلمین تفرقه ایجاد کند.

حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی اذعان داشت: مردم ایران در همه حال توانسته اند وحدت خود را حفظ نمایند به طوری که در جبهه های نبرد حق علیه باطل هم شهید سنی و هم شیعه داریم که این امر نشان دهنده این است که همه مردم در خط امام و رهبری تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هویت انسانی را رقم می زند، گفت: تفکر انقلاب اسلامی به دنبال مبارزه با ظلم و تحقق عدالت گستری است و عقیده دارد که منابع مسلمین برای مسلمین باید باشد و نباید دیگر ملت ها این منابع را به تاراج ببرند و همچنین انسان ها باید از بردگی ماشینی نجات پیدا کنند.

وی نیروی انسانی را اصلی ترین نیروی فرهنگی معرفی کرد و عنوان داشت: انسان باید با اهل آخرت زندگی کند نه با اهل دنیا و در راستای فرهنگ می تواند تلاش زیادی را انجام دهد.

حجت‌الاسلام خاموشی با عنوان اینکه تشکل‌های دینی و مذهبی باید برای خدا کار کنند، بیان داشت: خلوص نیت اصلی ترین محور در کار این افراد باید باشد و اگر اینگونه کار نکنید در واقع کاری بیهوده انجام داده اید.

وی افزود: تشکل‌های دینی و مذهبی وظیفه دارند تفکر اسلامی را بشناسند و به دیگران نیز بشناسانند و بتوانند جهاد فرهنگی را گسترش دهند، چرا که موضوع انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: واژه انقلاب اسلامی امروزه در آکادمی های جهان اسلام مورد بحث و بررسی قرار می گیرد چرا که کاخ های فکری غرب با وجود انقلاب اسلامی به هم ریخت.

گفتنی است، این نشست در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

منبع: بنیاد دعبل خزاعی

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است