عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 90 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
1876
4709
42652
109105
31146702
Your IP: 18.224.149.242

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه استان قم؛ مسئول جدید سازمان بسیج مداحان قم منصوب و معرفی شد.
خبرگزاری بسیج: طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حبیب الله مرادی به عنوان سرپرست جدید سازمان بسیج مداحان استان قم منصوب و معرفی شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی مهدوی نژاد در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج مداحان استان قم که عصر امروز در سالن شهید درویش ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: هر چه بر عمق انقلاب اسلامی می گذرد، نبرد دشمنان پیچیده تر و بیشتر می شود، و ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه داریم خودمان را در برابر جنگ تمام عیار و همه جانبه مجهز کنیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه عصاره معرفت، ایثار و بصیرت در مجموعه ای به نام بسیج جمع شده است، ابراز کرد: بسیجیان در زمانهای مختلف نقش خود را برای جانشفانی انقلاب به خوبی نشان داده اند.

وی با اشاره به اینکه رده های اقشاری بسیج، نقش اصلی در سپاه و به دنبال آن در انقلاب دارند، خاطرنشان کرد: یکی از رده های بسیار موثر در سپاه، بسیج مداحان است که با وجود رسانه های مجازی و تاثیرگذار که به دنبال کم رنگ کردن نهضت عاشورا و ائمه اطهار هستند،  توانسته نقش خود را به خوبی را ایفا کند.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه در قم که به عنوان مرکزیت انقلاب و تشییع می باشد، از این ظرفیت بهتر می توان استفاده کرد، افزود: باید از ظرفیت های موجود به نحو احسن بهره ببریم تا بتونیم شاهد نتایج خوبی باشیم.

قابل ذکر است در این مراسم که حجت الاسلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه و رضا فقیهی معاون هماهنگ کنننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) حضور داشتند، از زحمات سید رضا شمس تقدیر و حبیب الله مرادی به عنوان سپرست سازمان بسیج مداحان استان قم منصوب و معرفی شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است