عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 32 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
3980
5591
29173
119977
31025844
Your IP: 44.220.182.198

اهواز؛ میزبان دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی

تولیت عتبات عالیات شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، حرمین شریفین امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) و سامرا میهمان ویژه دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در اهواز خواهند بود.

به گزارش سایت مداحان قم به نقل از تسنیم، ابراهیم طاهری دبیر دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی با اعلام این خبر ، گفت: به لحاظ قرابت و نزدیکی استان خوزستان با شهرکربلای معلی  و خیل مشتاقان اهل بیت(ع) که در این استان حضور دارند و نیز تاکیدات ویژه آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، بر آن شدیم تا برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این اجلاس، با حضور در این کشور به‌طور رسمی از تولیت آستان عتبات عالیات عراق برای حضور در اجلاس دوازدهم دعوت به عمل آورم.

وی با اشاره به استقبال خوب مسئولان عتبات عالیات از این دعوت اظهار کرد: با رایزنی‌های به‌عمل آمده زمینه حضور 20 نفر از مسئولان و خدام عتبات عالیات عراق در این اجلاس فراهم آمده که این حضور می تواند حال و هوای این اجلاس را با دوره های قبل متمایز کند.

مداحان قم:طاهری همچنین یاد آور شد:، دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی امسال به میزبانی شهر اهواز  23 تا 25 مهر ماه با حضور مداحین و ذاکرین اهل‌بیت عصمت و طهارت، وعاظ، پیرغلامان و مسوولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: جمعه هفته‌ جاری با حضور مسوولان اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی پرچم بارگاه مطهر سالار شهیدان حضرت سیدا‌لشهداء(ع) به مسوولان استان خوزستان اهدا خواهد شد.

روز دوشنبه هفته آینده 14 مهرماه ساعت 10 صبح نشست خبری اعلام برنامه‌های این اجلاس با حضور مسوولان استانی و ، دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در ساختمان شهدای رادیو  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/سایت مداحان قم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است