عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 31 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
4132
5591
29325
120129
31025996
Your IP: 3.237.32.143

81 هزار هیئت مذهبی در کشور فعال هستند.

معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات کشور با تاکید براینکه تا کنون 54 هزار مداح در کشور شناسایی شده و دارای پرونده هستند افزود: 12دی ماه سال جاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی به صورت سراسری برگزار می شود.

حسام سیروس در جمع خبرنگاران با اعلام این خبرئگفت: کانون مداحان درکشور به عنوان یک بازوی توانمند برای سازمان تبلیغات محسوب می شوند.

سیروس ساماندهی مداحان را یکی از وظایف اصلی کانون مداحان برشمرد و گفت: این کانون در جذب و پرورش وساماندهی مداحان نقش اساسی وتاثیر گذار هستند.

وی از انتشار نشریه مداحان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور ارتباط خوبی را با مداحان مطرح شده کشوری دارد.

سیروس با اشاره به فعالیت فعالیت ۸۱هزار هیات مذهبی در کشور اظهارداشت:البته برخی از هیات مذهبی دارای مجوز نیستند و برخی هم در شرف گرفتن مجوز هستند.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان برای تشکل های فعال کشور تصریح کرد: تبلیغات اسلامی خیز خود را برای ایجاد مدیریت تعاملی در حوزه تشکل ها برداشته است.

سیروس تداوم ارتباط و جلسات با موسسات و تشکلها را یکی از تاکیدات سازمان برای دستیابی به مدیریت تعاملی برشمرد و متذکر شد: هم اکنون اصل تعامل در رده های بالا دستی ایجاد شده و ثمرات آن را در عملکرد سازمان و تشکلها شاهد هستیم.

معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه در مجموعه های پایین دستی ارتباط عمیقی وجود ندارد، عنوان کرد: استقلال عملکردی آنها تعاریف مجزایی از تعامل دارند، اعتقاد داریم که گروه های هدف باید به سازمان نزدیک شوند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه دینی را باید با زبان هنر بیان کرد، یادآور شد: حوزه هنری باید ظرفیت ها و تخصص های خود را در اختیار موسسات و مراکز سازمان قرر دهد، چراکه محور همه تعاملات استفاده از ظرفیت های مراکز و موسسات است.

سیروس با بیان اینکه قریب به سه هزارو ۱۰۰انجمن اسلامی فعال و قریب به سه هزارو ۳۰۰کانون فرهنگی فعال در کشور وجود دارد اظهار داشت:تاکنون ۶۰ سازمان مردم نهاد در سطح ملی که برای تائید از سوی وزارت کشور به سازمان تبلیغات اسلامی ارجاع شده مورد بررسی وارزیابی قرار گرفته است.

وی باتاکید براینکه باید هیات های مذهبی در مسیر ولایت گام بردارند عنوا ن کرد:نظارت ،حمایت و هدایت از مهمترین وظایف سازمان تبلیغات است.

وی با اشاره به تفکیک این هیئت ها از سوی سازمان تبلیغات گفت : هیئت های مذهبی فعال کشور براساس جنسیت، شهر و روستا، قشری (دانشجویی و دانش آموزی)، کیفی (معیار و شاخص) تفکیک می شوند.

معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات کشور با اشاره به برنامه های این سازمان برای تشکل های فعال کشور افزود: تبلیغات اسلامی نیز خود را برای ایجاد مدیریت تعاملی در حوزه تشکل ها برداشته است.

بررسی مشکلات،ارائه پیشنهادات وارائه سیاست ها و تصمیم گیری جدید کشوری از جمله برنامه های سفر دو روزه سیروس به استان سمنان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است