عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 20 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2564
4709
43340
109793
31147390
Your IP: 3.137.218.215

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: دسته‌های عزاداری هیئت‌های مذهبی قم در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از حرم تا جمکران به حرکت در می‌آیند.

حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم امروز، ۲۵ آبان در همایش توجیهی آموزشی مسئولان هیئت‌های مذهبی استان قم در اداره کل تبلیغات اسلامی، افزود: در محرم امسال شاهد همکاری بسیار خوبی از سوی هیئت‌های مذهبی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری در دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، قیامت را ظرف ظهور حقایق دانست و افزود: وقتی در قیامت، پرده‌ها کنار برود و حقایق آشکار شود، معلوم می‌شود هیئتی بودن چه جایگاه و منزلتی دارد.

حجت‌الاسلام اسکندری به پیاده روی اربعین حسینی از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و افزود: این پیاده روی حرکت مقدس و ارزشمندی است که باید باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته به دلیل اینکه این مراسم برای نخستین‌بار برگزار شده، دارای مشکلات و نواقصی بود و امیدواریم امسال نظم و انضباط بیشتری در برگزاری پیاده روی اربعین حسینی حاکم باشد.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، هیئت‌های مذهبی همچون روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت برپایی دسته‌های عزاداری، مسیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران را سوگواری می‌کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است