عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 72 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
4507
6322
24109
114913
31020780
Your IP: 52.90.50.252

معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهارکرد: ارتقای شعور دینی به موازات ایجاد شور مورد توجه مداحان باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حسام سیروس عصر چهارشنبه در نشستی با کارشناسان، مسئولان و فعالان فرهنگی و مذهبی شرق استان سمنان، ضمن بحث و تبادل نظر و بررسی راهکارهای اشاعه فرهنگ اسلامی و تقویت تشکل های دینی در سطح منطقه، با تاکید بر تعامل بین موسسات وابسته سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک ظرفیت، گفت: هدف از برگزاری اینگونه نشستها تبادل نظر برای بهبود عملکرد است.

وی با اشاره به ظرفیت های این نهاد، تصریح کرد: خبرگزاری مهر، تبیان، مجموعه دعبل خزایی، شهرکتاب و.. . از جمله زیرشاخه های این نهاد هستند که تعامل آنها موجب بهبود شرایط دینی و فرهنگی در سطح جامعه می‌شود.

سمنان تنها استانی که تعداد مداحان در آن از تعداد هیئات مذهبی بیشتر است

معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در اکثر این حوزه ها، باید ورود پیدا کرد و پتانسیل های مربوطه را شناسایی کرد تا در نهایت از این نقاط قوت بتوان به نحو احسن استفاده کرد چراکه زیرشاخه های سازمان تبلیغات از گروه مخاطبان عمومی بهره می برند.

سیروس، سمنان را تنها استانی نامید که تعداد مداحان در آن از تعداد هیئات مذهبی بیشتر است و اظهار داشت: در نظارت بر روی لوح ها و محصولات فرهنگی حوزه مداحی باید دقت نظر بیشتری صورت بپذیرد و این محصولات می بایست با تعامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابتدا از لحاظ محتوایی مورد بررسی سازمان تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: نظارت بر محصولات فرهنگی حوزه مداحی و همچنین تعامل ادارت و نهادهای فرهنگی در دولت پیشین پیگیری شد اما ابتر ماند.

معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، در خصوص مبلغه های سنتی نیز توضیح داد: نظارت در این حوزه به واسطه بافت عمدتا مردانه کانون مداحان، میسر نیست اما در بحث مبارزات با انحرافات ذهنی مردم حاضر در این جلسات باید دقت نظر بیشتری شود.

سیروس با اشاره به برگزاری سومی دوره از انتخابات کانون مداحان در سطح کشور، اظهار داشت: در انتخابات این دوره، برای رفع مشکل نظارت بر مبلغه ها و مداحان سنتی از خواهران درخواست شده است تا برای انتخابات هیئت مدیره کانون مداحان نام نویسی کنند تا در نهایت بتوان به این مجالس نظارت کرد.

وی بر استفاده از ظرفیت های کانون مداحان برای مبارزه با انحرافات ذهنی مردم تاکید کرد و افزود: ارتقای شعور دینی به موازات ایجاد شور مورد توجه مداحان باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است