عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 131 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
7898
4495
26839
93292
31130889
Your IP: 18.219.112.111

 گزارش سایت مداحان قم به نقل از  مهر، ششمین همایش تجلیل از پیر غلامان، جوان غلامان، ‌نو غلامان، سخنرانان و مداحان حسینی(ع) شامگاه جمعه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد که تعدادی از خادمان اباعبدالله الحسین(ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این همایش که هر ساله به همت مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) برگزار می‌شود، تعدادی از خادمان اباعبدالله الحسین(ع) که عمر خود را در مسیر خدمت به مکتب سیدالشهداء(ع) صرف کردند تقدیر شدند.

ادامه ی خبر + تصاویر در ادامه مطلب

در این همایش که هر ساله به همت مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) برگزار می‌شود، تعدادی از خادمان اباعبدالله الحسین(ع) که عمر خود را در مسیر خدمت به مکتب سیدالشهداء(ع) صرف کردند تقدیر شدند.

در این همایش از آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید به سبب تلاش‌های ایشان در مسیر نشر معارف اسلامی و تبلیغ دین تجلیل شد که در سال‌های گذشته نیز از آیت الله سبحانی و آیت الله علوی گرگانی دو تن از مراجع عظام تقلید تقدیر شده بود.

حجت الاسلام سید محمد مهدی میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی و از خطبا و سخنرانان کشور و همچنین از محمد دلبری شهردار قم به عنوان خادمان اباعبدالله الحسین(ع) با اهدا لوح سپاس و تندیس ویژه همایش قدردانی شد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای به عنوان روضه‌خوان امام حسین(ع)، حسن اشعری و محمد نادری از مداحان پیشکسوت هیئات مذهبی قم، زین‌العابدین قراچورلو به عنوان مداح اهل بیت(ع)، حسن حیدرزاده به عنوان مداح جوان، سید سجاد ذبیح‌الحسینی به عنوان مداح و نوغلام حسینی و  سید مصطفی حسینی‌چاوشی، محمد روغنی، خرمعلی آبادیان، علی شفیعی، سید رضا جده‌خواه و سید جواد بنی فاطمی از مسئولین هیئات مذهبی قم، سید محمدرضا طباطبایی به عنوان آشپز هیئت‌های مذهبی و جواد رضایی به عنوان جوان غلام حسینی از دیگر خادمان امام حسین(ع) بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.


تصاویر:

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است