عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 37 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
1105
5444
17453
128616
31166213
Your IP: 3.133.12.172

مدیرکل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان از مشارکت ۶۰ درصدی مداحان در سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا معممی مقدم با اعلام این خبر گفت: سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی با مشارکت خوب ذاکران و ستایشگران و حضور حداکثری مدیران کل و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی برگزار شد که شهرستان های قم و ارومیه با بیشترین مشارکت و سنندج و بندرعباس با کمترین میزان مشارکت همراه بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد رای در این انتخابات مربوط به تهران است، افزود: مشارکت بیشتر مداحان، حضور چهره های مطرح و معنون، حضور پررنگ بانوان، تناسب بین عضویت شعرا و مداحان و نقش آفرینی بیشتر شاعران و تکمیل حلقه تولید و محتوا یعنی شاعران و حلقه تقاضا یعنی مداحان از مهمترین ویژگی های سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی بود.

معممی مقدم از تغییر ۳۵ درصدی منتخبان سومین دوره انتخابات کانون مداحان در مراکز استانها نسبت به دوره قبل خبر داد و یادآور شد: فراهم کردن مقدمات انتخابات از جمله صدور کارت مداحی دایمی و موقت، تعیین و تایید واجدان شرایط از سری ستاد انتخابات و تایید پیشکسوتان با انجام آزمون فصل جدیدی در امر فعالیت کانون مداحان ایجاد کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است