عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 37 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2569
5591
27762
118566
31024433
Your IP: 44.211.91.23

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: کانون مداحان و شاعران قم سرآمد سایر کانون‌های کشور است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در جلسه انتخاب هیئت رئیسه کانون مداحان و شاعران آئینی استان اظهار کرد: کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم نسبت به کانون‌های سایر استان‌ها سرآمد است و افرادی که در این کانون بوده و هستند از چهره‌های بنام و سرآمد استان و کشور بوده و هستند.

وی نظارت بر فعالیت مداحان و شاعران آئینی را یکی از مسئولیت‌های هیئت مدیره این کانون ذکر کرد و گفت: عرصه مدح و شاعری اهل بیت علیهم السلام از جذابیت‌های خاصی برخوردار است و مردم استقبال خوبی از این عرصه دارند، بنابراین خیلی‌ها برای فعالیت در این عرصه ابراز تمایل می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خطاب به اعضای هیئت مدیره این کانون گفت: شما دغدغه‌ها و تاکیدهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و نیز ارزش‌ها و نیازهای نظام اسلامی را به خوبی می‌شناسید، بنابراین تلاش کنید با ساماندهی مداحان و شاعران آئینی از گلایه‌های بزرگان نظام بکاهید.

حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: مصلحت نیست غیر از شما، افرادی عهده‌دار نظارت بر این عرصه شوند، چون مدح و شاعری اهل بیت علیهم السلام یک عرصه تخصصی است.

وی خواستار توجه بیشتر به آموزش مداحان و شاعران آئینی شد و اضافه کرد: آموزش‌های مداحی باید زیرنظر کانون مداحان و شاعران آئینی باشد تا نظارت جدی بر فعالیت گروه‌های آموزش‌دهنده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تولید محتوای فاخر را انتظار جدی مداحان و شاعران آئینی کشور از کانون قم دانست و گفت: درست است که مداحان و شاعران آئینی قم محافل بزرگ استان‌های کشور را اداره می‌کنند اما این کافی نیست و هیئت مدیره کانون قم باید از نظر برگزاری دوره‌های آموزشی و تولید محتوای فکری، پاسخگوی نیازهای فعالان این عرصه در کشور باشد.

انسجام بخشی بین مجموعه‌های دینی تاکید دیگر حجت‌الاسلام اسکندری بود و این مقام مسئول اظهار کرد: اگر کانون مداحان و شاعران آئینی، شورای هیئات مذهبی، نهادهای فرهنگی و چهره‌های و شخصیت‌های فرهنگی استان با هم تعامل داشته باشند و احساس مسئولیت کنند، مجموعه پرظرفیتی ایجاد خواهد شد که می‌تواند کارهای بزرگی را به سامان برساند.

وی افزود: کانون مداحان و شاعران آئینی در دوره‌های گذشته با وجود محدودیت‌هایی که وجود داشت کارهای خوبی انجام داده و امیدوارم این تلاش‌ها در دوره جدید نمود بیشتری پیدا کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است