عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 59 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
1915
6596
37982
104435
31142032
Your IP: 3.143.17.128

آیت الله العظمی خامنه ای - آیت الله مهمان نواز با وجود کسالت و مشکلات جسمانی که بر این پیر وارسته عارض شده بود، در کمال احترام و ادب به پرسش ها پاسخ می داد. سؤال ها یکی پس از دیگری مطرح می شد و آیت ا... «مهمان نواز» به هر یک پاسخی در خور می داد، اما همین که درباره حضور آقا، در بیت ایشان پرسیدم، چنان برقی در چشمانش مشاهده کردم که انرژی مضاعف را در شیوه سخن گفتنشان به وضوح دریافتم.



او می گوید که از آمدن مقام معظم رهبری به منزل شان بی اطلاع بوده و هنگامی که همان روز به حاج آقا خبر می دهند که امشب آقا میهمان بیت شماست، از خوشحالی سر از پا نمی شناسد و متعجب از این لطف الهی و توجه ویژه رهبر معظم، خدا را شکر می کند.

به گفته حاج آقا، بعد از نماز مغرب و عشاء در یکی از روزهای خوب حضور آقا در استان، معظم له با همراهان شان برای عیادت به دیدار آیت ا... «مهمان نواز» رفتند.

آیت ا... مهمان نواز این دیدار را بی نظیر عنوان و بیان می کند: من تا جایی که اطلاع دارم، حضرت آقا طی سفرهای شان به دیدار خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان می رفتند، ولی ایشان با آگاهی از این که بنده، بیمار هستم برای عیادتم تشریف فرما شدند.

حاج آقا آن قدر با احساس از این لحظه های ناب سخن می گوید که سکوتی فراگیر می شود تا با گوش دل این همه احساس را بشنویم.

حاج آقا می گوید: خدا می داند که حضور آقا در این مکان چه صفایی داشت.

او حتی مکان ورود و خروج و محل نشستن معظم له را با لبخندی حاکی از شادمانی، نشان می دهد و می افزاید: حضرت آقا که آمدند و متوجه شدند که خانواده ما حضور ندارند، گفتند که به اهل بیت هم بگویید که بیایند.

آیت ا... «مهمان نواز» کمی روی صندلی اش جا به جا می شود و با همان اشتیاق می گوید: خانواده که آمدند در قسمت ورودی این اتاق نشستند اما آقا فرمودند که اهل بیت جلوتر بیایند و در بالای مجلس آن ها را جای دادند.

حاج آقا که صدایش هر لحظه شور و شعف خاصی پیدا می کند، می افزاید: حضرت آقا آن قدر من و خانواده ام را مورد محبت قرار دادند که خدا می داند.

آیت ا... «مهمان نواز» از این اتفاق، به عنوان یک افتخار یاد می کند که نصیب او شده است. حاج آقا «مهمان نواز» از دوستی دیرینه شان با مقام معظم رهبری سخن به میان می آورد و می گوید: من با آیت ا... «خامنه ای» قبل از پیروزی انقلاب هم آشنایی داشتم. سختی زمانه و مسئولیت ها، محاسن ایشان را سپید کرده است.

مداحان قم:این عالم بزرگوار در وصف رهبر انقلاب ادامه می دهد: ایشان همان روحیه انقلابی در زمان طلبگی شان را حفظ کرده اند که ما از ایشان درس می آموزیم.

حاج آقا از سخنرانی های مؤثر معظم له و تأثیر گذاری ایشان در نهضت امام (ره) و انقلاب به نکاتی اشاره می کند و می گوید: حضرت آقا برای این انقلاب از همه چیز گذشتند.

آیت ا... «مهمان نواز»، وقتی سخن از سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی به میان می آید به حضور وصف ناشدنی مردم ولایتمدار این خطه هم اشاره می کند و می گوید: دشمن چه قدر سعی کرد که این استقبال کم رنگ باشد، ولی مردم خوب خراسان شمالی چه جواب دندان شکنی با حضورشان به دشمنان این مرز و بوم دادند.

او خاطر نشان می کند: چه موافق و چه مخالف، همه آمده بودند و به خاطر حضور آقا در استان شان اشک شوق ریختند و دشمن حتی به ذهنش هم خطور نمی کرد که چنین استقبالی اتفاق بیفتد. این روحانی بزرگوار می خندد و می گوید: حضور مردم خراسان شمالی با شعار، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، مشت محکمی بر افکار شیطانی اسلام ستیزان بود.

 منبع : سایت مداحان قم / خراسان شمالی

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است