عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 19 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
3319
3934
3319
114482
31152079
Your IP: 3.145.206.169

حاج منصور ارضی:
عده‌ای زود مشهور شدند اما در نگهداری از دین عقب نشینی کردند
سایت مداحان قم:حاج منصور ارضی در گفت‌وگو با یک خبرگزاری، در خصوص رهنمودهای مقام معظم رهبری به مداحان اهل بیت(ع) گفت: بهترین راه این است که خود افراد استعداد داشته باشند و بتوانند با تجزیه و تحلیل و تزکیه، بیانات حضرت آقا را به درستی پیدا کنند و در این مرحله اساتید نیز باید القائات درستی انجام دهند.

این مداح اهل بیت کشورمان درباره موقعیت مداحان در جامعه امروز افزود: مداحان باید شجاع و بی‌باک بوده و بتوانند ضعف‌ها و مشکلات و فعالیت‌های نادرست کشور آمریکا را در قالب شعر و دعاهای خود به مخاطب انتقال دهند.

 وی ادامه داد: مداحان باید فعالیت‌های عده‌ای از افراد ثروتمند و یا مسئولین که برعلیه مقام معظم رهبری عمل می‌کنند را بیان کرده و دانشجویان چه شاعر و یا بسیجی نیز باید در قالب استعداد، شجاعت و بی‌باکی خود دست به چنین اقدامات بزنند.

حاج منصور ضمن انتقاد از مصلحت‌اندیشی کردن برخی مداحان اضافه کرد: عده‌ای زود شهرت پیدا کردند ولی در شجاعت از خود، دفاع از دین خدا و امام حسین(ع) عقب نشینی می‌کنند و راه مصلحت‌اندیشی را در پیش می‌گیرند در حالی که اگر حکم خدا در میان باشد مصلحت ارزشی نخواهد داشت.

 به گفته مداح کشورمان، آلودگی‌های که نسبت به گرانی، افزایش قیمت و فشار به مردم جامعه به وجود آمده براساس مصلحت افراد شکل گرفته است.

سایت مداحان قم:وی ویژگی شاعران اهل بیت(ع) را در این دانست که مداحان باید در زمانی که همه دنیای ظالم و کفر دنبال قطع ارتباط مردم با امام حسین(ع) هستند راه این امام بزرگوار را که شجاعت و سیاست است را بیان کنند به این معنا که امام حسین(ع) با سیاست، سکوت را جایز ندانست و وارد وادی شهادت شد.

 حاج منصور در پاسخ به معنای شعر آئینی عنوان کرد:ما هیچ شعر آئینی نداریم بلکه منظور همان شعرهای دینی و مذهبی است و شاعران باید شعری را بسرایند که مردم را آگاه و تجهیز کرده و به سوی خدا هدایت شوند.

 این روضه‌خوان کشورمان ضمن تاکید بر راهکار ارائه شده توسط مقام معظم رهبری به مداحان گفت: بهترین راه سیاست حسینی است یعنی زمانی که باید سکوت شود، امام حسن(ع) سکوت می‌کند و زمانی که احساس شود ممکن است به مردم اهانت شود به بیرون از مکه رفته و ضربه می‌زند.

حاج منصور در پایان با اشاره به وظیفه مداحان پس از اهانت به مقدسات اسلام و توهین به پیامبراعظم(ص) خاطرنشان کرد: مداحان باید به صورت انتحاری عمل کرده و مردم را تجهیز و تشجیع کنند به این معنا که مردم را به شجاعت رسانده و راه شهادت را نشان دهند و راه اسلام بها دارد و بهای آن فقط خون است.

پایان/.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است