عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 27 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
957
3934
957
112120
31149717
Your IP: 3.14.132.214

امام جمعه رودهنامام جمعه رودهن و پردیس گفت: علامت کشی و نواختن طبل و دهل و آلات موسیقی که در عزای سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مورد استفاده قرار می گیرد هیچ ریشه ایی از لحاظ عقلی و شرعی ندارد و استفاده از آنها جایز نیست.

در ادامه بخوانید..

حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در حقیقت علامت که در ابتدای دسته جات عزاداری حرکت داده می شود یک صلیب با وزن فوق العاده سنگین و از لحاظ دینی بسیار بی ارزش است که متاسفانه مردم ما آن را مقدس می شمارند و آن را نماد علامت حضرت عباس(ع) می دانند که این تفکر غلط است و پشتوانه شرعی ندارد.

وی همچنین در خصوص آداب عزاداری و احترام به امام حسین گفت: متاسفانه در دهه اول محرم سال جاری در برخی دسته جات و تکایا شاهد دروغ پردازی مداحان بودیم که خود را به آب و آتش می زدند تا مردم به حال امام حسین (ع) و یارانش بگریند که این کار نیز گناه و حرام است.

امام جمعه رودهن و پردیس ادامه داد:روضه خوانی توسط مداحان باید درست و از روی عقل و روایات دقیق دینی باشد که مورد تایید عالمان قرار گرفته باشد نه اینکه من درآوردی باشد تا مردم به هر قیمت اشک بریزند تا مجلس امام حسین گرم شود.

توسلی افزود: امام حسین (ع) و یارانش که حضرت ابوالفضل (ع) که در راس همه آنها قرار دارد از شجاعت و کرامات بالایی برخوردار بودند که باید از سوی مسلمین مورد تکریم و احترام قرار گیرند وبا فلسفه واقعی قیام عاشورا آشنا شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است