عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 51 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
4410
5591
29603
120407
31026274
Your IP: 54.196.114.118

خبرنگار سایت مداحان قم به نقل از ایرنا-وی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود: در حوزه شعر نقد منصفانه خیلی کم است و اگر هم نقدی صورت گرفته یا خیلی بی انصافی و با هدف تخریب بوده و یا با هدف بالا بردن کسی که در آن شان و جایگاه نیست صورت گرفته است.

خالق اثر ˈبعد از باران ˈ از اقدام صورت گرفته در حوزه شعر و ادب با هدف آموزش جوانان علاقه مند به حوزه نقد سخن گفت و افزود:سایت شاعران فارسی زبان راه اندازی شده است و تلاش می شود با آموزش، جوانان علاقه مند وارد وادی نقد جدی و منصفانه در حوزه شعر ، ادبیات عاشورا و ادبیات کودک و نوجوان شوند.

سعیدی راد با انتقاد از رها شدن حوزه ادبیات کودک و نوجوان در کشور افزود:ادبیات کودک و نوجوان به حال خود رها شده و کار جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی همچنین درباره شعر عاشورایی گفت: در حوزه شعر عاشورایی آسیب شناسی جدی صورت نگرفته اما هر از گاهی حرکت های خوبی در این مورد صورت گرفته است.

توصیه سعیدی راد در خصوص شعر عاشورایی به جوانان علاقه مندی که مفهوم اولیه شعر را بلدند و توانایی گفتن شعر را دارند و می توانند یک شعر سالم را بسرایند ، تسلط کامل بر تاریخ عاشوراست.

وی افزود:جوانان علاقه مند به شعر عاشورایی باید تاریخ عاشورا را به دقت مطالعه کنند و وارد عمق این حماسه شوند و بعد شروع به سرودن شعر نمایند تا زمزمه هایشان از درون این حادثه عظیم که کل تاریخ را سیراب کرده شکوفا شود.

عبدالرحیم سعیدی راد به دلیل علاقه شخصی اش به حوزه ادبی، آثار متعددی در حوزه شعر و ادبیات دارد که از جمله آثار وی می توان به ˈگردان شهر آیینهˈ (خاطرات یکی از آزادگان)، ˈگزیده ادبیات معاصرمعاصر شماره77ˈ (مجموعه شعر)، ˈفانوس های سنگیˈ (گردآوری شعر فلسطین) و ˈمن راضیم به این همه دوریˈ (مجموعه شعر)، اشاره کرد. ک/3

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است