عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 20 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
244
5591
25437
116241
31022108
Your IP: 54.81.157.133

مديرکل تبليغات اسلامي استان قم گفت: پيروي بي‌چون و چرا از امامت و رهبري راه را به روي همه طاغوت‌ها مي‌بندد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندري در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه قم که در شبستان امام خميني(ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: اگر مي‌خواهيم به زندگي و عزت ابدي دست يابيم، بايد روي مسئله توحيد و وحدت تکيه داشته باشيم و در اين مسير نبايد برخي از مسائل ما را از هدف اصلي باز دارد.

وي با بيان اينکه شرک، تنها بت پرستي نيست و گاهي از اوقات گرايش‌هايي که به افراد، گروه‌ها و نوع تفکرها وجود دارد اگر در راستا توجه به خداي عالم نباشد شرک است افزود: طاغوت يعني گرايش به افرادي که توجه به خدا ندارند و در تمدن نبوي مسئله رهبري و امامت براي همين امر است و مهم‌ترين وظيفه او آن است که مردم مشرک نشوند.

حجت‌الاسلام اسکندري با بيان اينکه پيروي بي‌چون و چرا از امامت و رهبري راه را به روي همه طاغوت‌ها مي‌بندد اظهار داشت: افرادي مي‌خواهند خودشان را در جامعه مطرح کنند و توجه مردم را از توحيد بردارند اما رهبري جامعه با هوشمندي مراقبت مي‌کنند تا مسير مردم منحرف نشود.

مديرکل تبليغات اسلامي قم ابراز داشت: يکي از امتيازات مهم شيعه وجود رهبري صالح، آگاه و شجاع است که نمي‌گذارد توجه مردم از خدا گرفته و به غير از خدا سوق داده شود.

وي تصريح کرد: اگر مردم ايران در طول اين 30 و چند سال در مسير اصلي قرار داشته است به اين دليل بوده که از همان ابتداي انقلاب تاکنون امام راحل و مقام معظم رهبري با همه وجود سعي و تلاش کردند تا مردم از مسير خدا جدا نشوند و نگذارند افرادي منحرف در جامعه تاثيرگذار باشند.

وي با بيان اينکه بعد از توحيد و يکتاپرستي مردم بايد به مسئله ولايت و ولايت فقيه توجه کافي داشته باشند تا راه را گم نکنند گفت: پيامبر(ص) وقتي مبعوث به رسالت شدند با قبائل پراکنده‌اي مواجه بودند که از هيچ قوانيني تبعيت نمي‌کردند و هر کسي مسير خود را طي مي‌کرد و يکي از اقدامات پيامبر(ص) جمع کردن اين قبايل بود و پايه‌هاي مدنيت و شهرسازي را بنا نهاد.

حجت‌الاسلام اسکندري ادامه داد: پيامبر(ص) در بين اين گروه‌ها و قبايل که با هم اختلاف داشتند وحدت ايجاد کرد و به دنبال آن قوانيني براي اداره جامعه ايجاد کرد.

مديرکل تبليغات اسلامي استان قم اضافه کرد: نمي‌شود جامعه‌اي ادعاي تمدن نبوي داشته باشد اما آحاد جامعه از قانون تبعيت نکنند و هرگاه بخواهيم ميزان رشد جامعه را بسنجيم بايد ميزان وحدت گروه‌ها را سنجيد که هر چقدر اتحاد بيشتر باشد شاهد تمدن بالنده تري هستيم.

وي تاکيد کرد: نمي‌شود ما به دنبال تمدن نبوي باشيم اما تن به قانون ندهيم و قانون گريزي بزرگ‌ترين خطر فروپاشي تمدن اسلامي است و اگر ما مطيع قانون نباشيم کار رهبري جامعه دشوار مي‌شود و نبايد گذاشت با ايجاد تفرقه و قانون گريزي کشور دچار التهاب شود.

حجت‌الاسلام اسکندري با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با مردم قم در 19 دي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار فرمودند که امروز تمام دشمنان به ايران چشم دوخته‌اند که نگذارند انتخابات برگزار يا حضور مردم در انتخابات کم شود و با ايجاد مسائل حاشيه‌اي اتحاد مردم را خدشه‌دار کنند.

وي بيان کرد: دشمن براي کشور نقشه‌ها کشيده و خواب‌ها ديده که با هوشياري و بيداري هميشگي بايد آنچنان سيلي ديگري بر اينها بکوبيم که براي هميشه از ايران اسلامي مايوس و نااميد شوند.

حجت‌الاسلام اسکندري با بيان اينکه پيامبر(ص) در تمدن بوجود آورده خود امنيت ايجاد کرد ابراز داشت: کساني که در تحت تمدن اسلامي هستند نبايد احساس ناامني کنند، هر چند کساني که دشمني مي‌کنند نبايد امنيت داشته باشند.

مديرکل تبليغات اسلامي استان قم افزود: اقتدار براي جامعه اسلامي مهم است و ما براي حفظ اقتدار نيازمند به بمب اتم نداريم و اين هياهوهاي دشمنان تنها براي ان است که ايران در عرصه جهاني منزوي شود اما ما به اتکاي خداوند و با پيروي بي چون و چرا از رهبري و حضور دائمي مردم در جامعه نظام اسلامي از اقتدار بسيار بالايي برخوردار خواهيم بود.

وي تصريح کرد: کسي در اين کشور حق ندارد کاري کند و کلامي بر زبان بياورد که خارج از خط مشي و سياست‌هاي کلي نظام باشد تا عظمت و شکوه اقتدار ايران اسلامي در جهان خدشه‌دار شود.

حجت‌الاسلام اسکندري اظهار داشت: اقتدار ايران اسلامي به آساني به دست نيامده و به برکت خون شهدا بوده است که مردم در طي اين سال‌ها مشکلات، گراني‌ها و سوء مديريت‌ها را تحمل کردند و انتظار ندارند کسي در کشور در هر پست و مقامي که باشد، اقتدار کشور را زيرسئوال ببرد که در اين صورت مردم ايران راه خود را از آنها جدا مي‌کنند.

Tags: مداح ، مداحان ، شاعر ، شاعران ، هنر ، آهنگ ، موزیک ، آهنگ جدید ، طراحی ، هنر مداحی ، کار مداحی ، آیت الله خامنه ای ، امام خامنه ای ، روضه ، نوحه ، قصیده ، شعر زیبا ، شور ، زبان شعر ، بصیرت ، هنر شعر ، هنر آهنگ ، هنر صدا ، خودشناسی ، نعمت های خداوند ، انقلاب اسلامی ، سرود های انقلابی ، محشر ، روز قیامت ، روایات ، احادث ، مقام معظم رهبری ، ولایت ، ولایت فقیه ، ولی امر ، ولایت امر ، حضرت آقا ، سخنان ارزشمند ، داستان ، حکایات ، ادبیات ، اهل بیت عصمت ، جامعه ی مداح ، جامعه ی مداحی ، مداحان خارجی ، سایت مداحان قم ، صدای خوب ، مجمع نغمه سرایان آل محمد ، استاد حاج غلامرضا فلاح ، استاد فلاح ، شهید ، شهیدان ، شاه ، جانبازان ، ماهواره ، فیلم حریم سلطان ، دفاع مقدس ، فرار از زندان ، کامپیوتر ، نرم افزار ، دانشگاه ، کالج ، آمریکا ، آموزش مداحی ، کالیفرنیا ، ایتالیا ، آلمان ، کانادا ، اوتاوا ، اوباما ، امام خمینی ، سازمان تبلیغات اسلامی قم ، اداره کل تبلیغات اسلامی قم ، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم ، حجت الاسلام عباس اسکندری ، خطبه های نماز جمعه ی قم

نظرات  

 
+1 #1 prahmad 1393-10-16 13:15
تشکر از مطلب خوبتون
نقل قول
 
 
0 #2 prahmad 1393-10-16 15:35
عالی بود
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است