عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 34 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
5281
1933
16185
127348
31164945
Your IP: 13.59.218.147

مداح اهل بیت غلامرضا محمود نژادبسمه تعالی

 

اینجانب غلامرضا محمودنژاد در سال 1347در شهر مذهبی خون و قیام قم جایگاه و خواستگاه انقلاب اسلامی در خانواده ای مذهبی و ولائی و پیرو قرآن و اهلبیت (س)  در محله پائین شهر قم ،کوچه شهیدان محمودنژاد (کوچه تنگ) بدنیا آمدم  .

 

 

پدرم مرحوم حاج عباس (بنّا ) از بناهای قدیمی و زحمت کش و کارکشته و معروف شهر بشمار می رفت او که بقول خودش کار روز مزد و کنتراتی در کار کردنش فرقی نمی کرد ، یعنی اگر 40متر  در روز مزد تاق می زد در کنتراتی هم همین مقدار را کار می کرد . یعنی صداقت در عمل داشت .

بنده هم درس می خواندم هم با پدرم و برادر بزرگ خود نصف روز به کار بنائی مشغول بودم .دوران انقلاب اسلامی را در کنار برادرانم خصوصا شهیدان حسن وحسین محمودنژاد در صحنه های  تظاهرات در سال های 56 و 57 حضور پیدا می کردم و با پخش اعلامیه و عکس امام و حمل پلاکارد (پارچه  نوشته ) و شرکت در تظاهرات مردمی حمایت خود از نایب امام زمان و ولی فقیه خود و همچنین نفرت خود را از رژیم منهوس پهلوی ابراز می کردم .


پس از پیروزی انقلاب  اسلامی که ثمره خون شهدا و رهبری های امام خمینی بود و شهادت برادرم حسین که در 22بهمن 57 در تهران بشهادت رسید ، دراولین گروه سرود سپاه قم و در پایگاه های مقامت بسیج مردمی فعالیت های خود را شروع نمودم  . در سال 61 عملیات محرم دومین برادرم حسن به شهادت رسید و توصیه های او برای حضور بنده  در جبهه  منجر به حضور در جبهه های نبر حق علیه باطل شد . و توفیق شرکت در مناطق مختلف جنگی جنوب و غرب نزدیک به چهار سال پیدا کردم ( ازشلمچه تاحلبچه ) و در  عملیات های مختلف آفندی و پدافندی جزیره مجنون، فکه ، پیچ انگیزه ، فاو ، مهران ، شلمچه ، حلبچه ، سرپل ذهاب و مهاباد و ... کربلای یک ، کربلای پنچ ، والفچر هشت و والفجر ده شرکت داشتم و چندبار مجروحیت .....الان با 65 % درصد جانبازی در خدمت سپاه و بسیج و بسیجیان بودم و هستم و افتخارمی کنم که بسیجی هستم اگر خدا قبول کند .

در سال 58 به جلسه قرآن روی آوردم که از طرف آیت الله گلپایگانی برگزار می شد . و بعد برادرم حاج علی  جلسه قرائت قرآنی ترتیب داد به سرپرستی حاج علی جهانبخش به نام سیدالشهدا (ع)  که بعد ها مداحی به آن اضافه شد  که مدیریت آن را  استاد میرزامحمود مولوی بعهد داشت و پس از ایشان مدتی هم استاد آزادگان عهده دار آن بودند و مدتی نیز مسئولیت آن با خودم بود که الان برادرم اداره می کند . در سال 60 مداحی را شروع کردم و از محضر اساتیدی چون مرحوم استادالمادحین مرحوم ملا حسین مولوی و میرزا محمود مولوی و میرزا محمد علی ستایشگر و حاج حسین مهلوجی(مداح ) و حاج غلامرضا فلاح (شاعر ) مرحوم استاد محمد آزادگان (شاعر )بهرمند می شدم و از سال 66 از محضر استاد شمس الدین محمد علی مجاهدی در جلسه انجمن محیط در خصوص شعر و شاعری استفاده کرده و می کنم .

بنده جزء راویان استان قم و روایتگر خاطرات  شهدا، و توفیق حضور در مناطق جنگی در خدمت راهیان نور و یادواره های شهدا  می باشم . جزء معتمدین معین جانبازان استان قم در خدمت جانبازان و خانواده های شهدا هستم و خادم افتخاری حرم حضرت معصومه (س) هم می باشم .

عکس زیر : غلامرضا محمود نژاد در کنار حاج محمود مولوی

منبع: سایت مداحان قم

هرگونه کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر منبع "سایت مداحان قم" مجاز می باشد

نظرات  

 
+1 #1 غلامرضا محمودنژاد 1391-12-30 02:34
با سلام و عرض ادب و تبریک عید نوروز به شماوخانواده محترمتان ، برادر عزیز ومداح اهل بیت (س)جناب آقای امیر فلاح فرزند استاد فرزانه وانقلابی و و ولایتمدار،اگرچه بنده قابل نیستم ولی از باب من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق لازم دانستم از زحمات حضرتعالی که در نشر معارف اهل بیت و امام و شهدای عزیز وانقلاب اسلامی و معرفی مادحان وشعرای گرانقدر گام برمی دارید تشکر نمایم.
از نظرات شما هم بهرمندمی شویم.
(( من خادم خادم حسینم.
من ذاکر شاه عالمینم))
التماس دعا دعاگو وارادتمند محمودنژاد
نقل قول
 
 
0 #2 امیرحسین فلاح 1391-12-30 14:05
علیکم السلام
بنده هم سال نو را به جنابعالی تبریک عرض می نمایم و اگر گامی در راه اعتلای فرهنگ والای اهل بیت عصمت و طهارت (ع)برداشته ام ، از برکت افتخار خادمی و ذاکری اهل بیت طاهرین بوده و بخشی از وظیفه ی سنگینی که بر دوش احساس می کنم می باشد و در رابطه با شهیدان و جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و خانواده معظم شان ادای وظیفه و دینی است که به عهده ی همه ی ماست.
و از اظهار لطف شما و دیگر دوستانی که فرصت پاسخگویی به محبت آنها را نیافتم در همینجا سپاسگذاری می نمایم.
امیرحسین فلاح
نقل قول
 
 
+1 #3 عبداللهی 1392-01-30 19:56
باید ازجانبازبسیجی وپاسداروخانواده شهید حاج غلامرضا محمودنژاد تشکر کرداو شهید زنده است برای قم افتخاراست
نقل قول
 
 
0 #4 رضا شایق 1392-02-08 20:25
سلام
خدا قوت.انشاالله که همیشه سالم و سر حال باشید
یا علی
نقل قول
 
 
0 #5 اکبر عصاری 1392-03-19 16:46
با سلام
انقلاب اسلامی ما حاصل رشادت های امثال شماست . باید به دست کسانی که جان فشانی میکنند و برای بقای اسلام جهاد کردند و میکنند بوسه زد.
روز جانباز را خدمت شما و تمام همسنگران دینیتان تبریک عرض می نمایم
نقل قول
 
 
-3 #6 غلامرضا محمودنژاد 1392-10-05 11:06
خیلی خوشحال شدم که همنامم مداحه موفق باشی
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است