عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 41 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
885
5591
26078
116882
31022749
Your IP: 54.224.124.217

گروه فرهنگ و هنر: رئيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم گفت: اين سازمان بر اساس مأموريت فرهنگی و تبليغی خود از فعاليت‌های فاخر تشكل‌های مردمی به ويژه كانون شاعران و مداحان حمايت می‌كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قم، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسكندری

28 فروردين‌ماه در نشستی با حضور اعضای كانون شاعران و مداحان استان قم تلاش های اعضای كانون شاعران و مداحان استان قم در ترويج فرهنگ اهل بيت عصمت و طهارت(ع) را قابل تقدير دانست و تأكيد كرد: ظرفيت‌های شعر آئينی كه در استان قم وجود دارد نه تنها در كشور، بلكه در جهان اسلام بی‌نظير است و بايد از اين ظرفيت‌ها به صورت متعهدانه استفاده كنيم.

 

حجت‌الاسلام اسكندری تصريح كرد: حمايت از شاعران آئينی خدمت به فرهنگ اهل بيت عصمت و طهارت(ع) است و از اين رو سازمان تبليغات اسلامی استان قم از فعاليت‌های فاخر و ماندگار تشكل‌های مردمی همچون كانون شاعران و مداحان استان حمايت می‌كند.

رئيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم برگزاری كنگره شعر عاشورايی، ارتقای سطح آگاهی شاعران آئينی از طريق برگزاری دوره‌های آموزشی، برپايی اردوهای آموزشی، چاپ مجموعه اشعار آئينی و... را از جمله فعاليت‌های ماندگار در زمينه شعر آئينی برشمرد و گفت: البته تشكل‌های مردمی مرتبط با سازمان تبليغات اسلامی برای رونق بخشی به فعاليت‌های فاخر و تأثيرگذار نياز به فضای مناسبی دارند و ما پيشنهاد داديم كه در پيوست فرهنگی بلوار پيامبر اعظم(ص) ساختمانی برای فعاليت مجموعه تشكل‌های مردمی احداث شود.

استاد محمدعلی مجاهدی رئيس كانون شاعران و مداحان استان قم نيز در اين نشست به ارائه برنامه‌های اين كانون در سال جاری پرداخت و اظهار كرد: برای مجموعه فعاليت‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی اين كانون مجموعاً به ميزان 100 ميليون تومان طرح و برنامه در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: با همه عنايتی كه سازمان تبليغات اسلامی داشت و در سال گذشته كانون شاعران و مداحان قم را به عنوان كانون ممتاز و برگزيده انتخاب كرده است ولی بايد اعتراف كنم كه تنها 10 درصد ظرفيت اين كانون به كار گرفته شد و 90 درصد ظرفيت به خاطر نبودن امكانات مورد استفاده قرار نگرفت.

مجاهدی، برگزاری دوره‌های آموزشی، ارتقای سطح علمی اعضای كانون تا سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد و برگزاری سوگواره شعر عاشورايی به صورت سراسری را از جمله برنامه‌های اين كانون عنوان كرد و يادآور شد: چاپ مجموعه‌های شعری مناسب، اقدامی ماندگار است و اين آمادگی و ظرفيت در كانون شاعران و مداحان وجود دارد كه بهترين مجموعه‌های شعری را منتشر و در سطح كشور توزيع كند.

رئيس كانون شاعران و مداحان استان قم همچنين چاپ مجموعه اشعار اعضای كانون، اعزام شاعران و مداحان به استان‌های مختلف كشور، برگزاری اردوی آموزشی و زيارتی و تقويت منابع مالی صندوق قرض‌الحسنه را از ديگر برنامه‌های كانون شاعران و مداحان استان قم اعلام كرد.

وی در پايان از حسن توجه رئيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم نسبت به كانون شاعران و مداحان تشكر كرد و گفت: در سال گذشته همدلی و تعامل خوبی بين مديران فرهنگی ايجاد شد و اين همدلی نشان‌دهنده اين است كه اگر موانع پيش روی كانون برداشته شود، اين كانون می‌تواند به جامعه شعر و شاعری آئينی كشور خدمات بيشتری ارائه كند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است