عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 97 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2769
4495
21710
88163
31125760
Your IP: 18.217.144.32

برگزاري اولين كنگره نغمه هاي بيداري و تجليل از مداحان در منطقه 4
با حضور بيش از600 نفر از پير غلامان،پيشسكسوتان و ذاكران نوجوان و جوان، اولين كنگره نغمه هاي بيداري و تجليل از مداحان و ستايشگران اهل بيت در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار ، دكتر حسن كريميان شهردار منطقه چهار در اين مراسم با اشاره به نقش سازنده مداحان و ذاكران اهل بيت(ع) در ترويج و ارتقاء فرهنگي مذهبي شهروندان گفت: آبادني و حفظ هويت شهر نيازمند مشاركت بيشتر شهروندان در اداره امور شهر است كه مداحان مي توانند با مشاركت و همدلي مديريت شهري در كنار روحانيون و ائمه جماعات مديريت شهري را در اين خصوص ياري دهند. ادامه خبر در ادامه مطلب


وي افزود: مداحان همانند روحانيون مورد اعتماد مردم هستند و ترويج دهنده اهل بيت هستند و مي توانند در مراسم هاي مختلف مردم را با موضوعات شهرنشيني آشنا كنند.
كريميان افزود: مشاركت دهي شهروندان در رفع مشكلات محلات و جلوگيري از ريخت و پاش زباله ها و ساخت و ساز هاي بي رويه و تبديل تهران به شهري ديني با هويت اسلامي از موضوعات بسيار مهمي است كه با همكاري مداحان امكانپذير خواهد بود.
شهردار منطقه 4 افزود: در حال حاضر800 هيئت مذهبي در منطقه چهار فعاليت مي نمايد كه جاي خوشبختي دارد و تلاش مي كنيم تا بتوانيم از پتانسيل هاي اين هيئت ها استفاده كنيم.
سایت مداحان قم: وي در ادامه بهره برداري از پروژه 55 كيلومتري ادامه بزرگراه شهيد زين الدين را در روانسازي ترافيك شرق و شمال شرق تهران مؤثر خواند و گفت: با تكميل باقيمانده پروژه شهيد زين الدين به طول 7 كيلومتر كه تا نيمه اول سال 91 ميسر خواهد شد شرق و غرب تهران به يكديگر متصل خواهد شد.
شهردار منطقه چهار با اشاره به احداث چندين پروژه مهم فرا استاني و كشوري در منطقه 4 گفت: از زمان حضور در منطقه چهار، علاوه بر احداث چندين مجموعه ورزشي و فرهنگي و سراهاي محله و سالن سنگ نوردي، بازگشايي بسياري از گره هاي كور ترافيكي از جمله ميدان رسالت نيز در دستور كار قرار گرفته است.
وي احداث نخستين كارخانه تبديل زباله به انرژي كشور را از جمله اقدامات مهم برشمرد و گفت: با بهره برداري از اولين كارخانه تبديل زباله به انرژي كشور در اين منطقه بيش از 900 تن زباله توليدي در منطقه به انرژي برق تبديل مي شود و راه اندازي آن ضمن كاهش 50 درصدي اتلاف هزينه ها، برق توليدي معابر را تامين مي كند.
كريميان افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، 80 هكتار از پارك جنگلي لويزان به قطب گردشگري، رفاهي تفريحي و ورزشي تبديل مي شود كه سهم بزرگترين باغ پرندگان آسيا حدود 23 هكتار از اين فضا است.
شهردار منطقه چهار احداث ادامه بزرگراه شهيد باقري و اتصال آن به شهيد بابايي، احداث پل عابر مكانيزه در ميدان رسالت و كاهش بار ترافيكي اين ميدان را از ديگر اولويت هاي منطقه عنوان كرد كه در سال 91 به بهره برداري خواهد.
شايان ذكر است، اولين كنگره نغمه هاي بيداري و تجليل از مداحان و ستايشگران اهل بيت از پير غلامان،پيشكسوتان و ذاكران نوجوان و جوان، خانم هاي ذاكره اهل بيت و خانواده شهداي مداح شد.

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است