عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 26 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2251
4144
22743
133906
31171503
Your IP: 3.146.255.127

خبرگزاری آریا - مسوول كانون بسیج مداحان كشور، گفت: روش، بینش، منش و دانش، چهار ابزاری است كه در مداحی به آنها نیاز داریم و همه مداحی در این چهار مورد خلاصه می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، 'قاسم رضایی' در همایش یك روزه بصیرتی مداحان اهل بیت (ع) و مقتل خوانی در سالن اجتماعات شهید مداحی پور جیرفت، افزود: مداحان باید كتاب های اعیان شیعه و حدیقة شیعة را مطالعه كنند. ادامه ی خبر در ادامه مطلب


وی اظهار داشت: روش مداحی یا همان جغرافیای مداحی آن چیزی است كه مداح باید بیاموزد تا در تمام عمر در كار خود آن را عملی كند.
وی با بیان این كه منش مداح اخلاق فردی و خانوادگی اوست، تصریح كرد: مداحی یك كار اجتماعی است و مداحان در زندگی و اعمال و رفتار خود باید بینش داشته باشند و به آنچه كه مردم را به آن توصیه می كنند، عمل كنند.
مسوول كانون بسیج مداحان كشور، مقتل و روضه خوانی را دو اصل مهم در مداحی دانست و گفت: اگر مشكلات در این دو اصل حل شود، دیگر مشكلی در مداحی وجود ندارد.
وی با بیان این كه یكی از تهدیدها و خطراتی كه امروز مداحی ما را تهدید می كند، تعلقی مداحی كردن است، افزود: مداح باید بداند دنبال چه هدفی است و این كه با چه تفكری مداحی می كند، كه این موضوع بسیار مهم است.
رضایی، با اشاره به این كه در تدریس مداحی 17 رشته وجود دارد كه 12 درس آن مكتوب شده است، اظهار داشت: تكسبی مداحی كردن هم كه یك نوع از مداحی است كه تهدید برای این كار محسوب می شود.
وی با تاكید بر این كه اگر مداحی تقربی شد، تاثیرگذار است، بیان كرد: نباید به این فكر كنیم كه بعد از روضه یا منبر فرد، تخلیه روحی شود، كسی كه در یك مجلس شركت می كند، باید بعد از منبر و مداحی پر شود و بعد از مجلس، نیرنگ و شبیخون دشمن در او كارگر نباشد.
مسوول كانون بسیج مداحان كشور، با اشاره به این مطلب كه مقام معظم رهبری از مداح به عنوان معلم یاد كرده اند، گفت: مداح باید مطالعات لازم را در زمینه كار خود كسب كند. این همایش با حضور بیش از 100 نفر از مداحان جیرفت در سالن اجتماعات شهید مداحی پور و با همت سپاه ناحیه جیرفت و همكاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به مدت یك روز برگزار شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است