عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 22 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2526
4709
43302
109755
31147352
Your IP: 18.191.171.20

امام جمعه قم بر لزوم تقويت سنت‌هاي اصيل عزاداري سيدالشهدا(ع) و برطرف شدن آسيب‌هاي عزاداري تاكيد كرد و گفت: آستانه مقدسه حضرت معصومه از برنامه‌هاي تبليغات اسلامي و هيئات مذهبي حمايت مي‌كند.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان قم، آيت‌الله سيد محمد سعيدي در ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسكندري مديركل تبليغات اسلامي استان، اعضاي شوراي هيئات مذهبي و كانون شاعران و مداحان استان با قدرداني از تلاش اداره كل تبليغات اسلامي در ساماندهي هيئات مذهبي اظهار داشت: اين اقدامات بسيار ارزشمند است، چراكه هر زماني خدمتگزاران جامعه در كسوت مقدس روحانيت با هيئات مذهبي، مداحان و شاعران آئيني هماهنگي خوبي داشتند، نتايج ارزنده‌اي براي نظام اسلامي داشته و هر زماني به اين مهم توجهي نشده بود نابساماني‌هايي وجود داشته است.

 

وي بر لزوم حفظ سنت‌هاي اصيل عزاداري و برطرف كردن آسيب‌ها و خرافات مذهبي از ساحت مقدس عزاداري سيدالشهدا(ع) تاكيد كرد و گفت: بايد ابتدا سنت‌هاي عزاداري، نوحه خواني و مداحي را به خوبي شناخت و در مرحله بعد آنها را پالايش كرد تا سنت‌هايي كه موجب تقويت شريعت اسلامي و اسلام و تفكر شيعه مي‌شود مورد حمايت قرار گيرد و آسيب‌هاي احتمالي برطرف شود.

آيت‌الله سعيدي با بيان اينكه بايد با سنت‌هاي عزاداري تا جايي كه انجام آن مجاز است برخورد نشود، تصريح كرد: چتر حمايت معنوي و عاطفي بايد در محافل مذهبي براي همه قشرهاي جامعه به ويژه نسل جوان وجود داشته باشد.

امام جمعه قم اراده جمعي در ساماندهي هيئات مذهبي را امري مهم دانست و افزود: از زماني كه هيئات مذهبي در پيكره جامعه شكل گرفتند، بسياري از مراسم مذهبي ديگر احيا شد، بنابراين بايد جمعي از كارشناسان خبره، تمامي سنت‌هاي عزاداري را مورد بررسي و پالايش قرار دهند تا روز به روز شاهد گسترش فرهنگ حسيني در جامعه باشيم.

توليت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) آمادگي كامل اين آستانه مقدسه را براي حمايت از برنامه‌هاي هيئات مذهبي در ماه محرم اعلام كرد.

آيت‌الله سعيدي در مورد پيشنهاد مديركل تبليغات اسلامي استان قم مبني بر اجتماع عظيم هيئات مذهبي در يكي از روزهاي دهه نخست ماه محرم اظهار كرد: روز هشتم كه منتسب به حضرت علي اكبر(ع) است فرصت خوبي براي اجتماع جوانان عاشورايي است و مي‌توان از ظرفيت‌هاي رسانه‌اي براي انعكاس بين‌المللي و ملي اين اجتماع استفاده كرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است