عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 19 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
710
4144
21202
132365
31169962
Your IP: 3.15.211.107

سردار مهدوی نژاد: نهضت عاشورا مرهون نقش آفرینی و تحمل مرارت‏های حضرت زینب(س) است


فرمانده سپاه استان قم با بیان این‏که خدای متعال با خلقت حضرت زینب(س) بر شیعیان منت نهاد، تاکید کرد: حضرت زينب(س) جريان عاشورا را به بهترين شكل هدايت کرد تا ما امروز بتوانيم كنار سفره پرنعمت اسلام ناب محمدی(ص) بنشينيم.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ و سایت مداحان قم «سردار مهدوي نژاد» فرمانده سپاه استان قم امروز ـ چهارشنبه 8 آذرماه ـ در همایش "زینبیون" که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، نقش حضرت زینب(س) را در تابلوی بزرگ و همه جانبه عاشورا بسیار تعیین کننده عنوان کرد و گفت:
ایشان توانست در طول زندگي خود نقش هاي بسيار كليدي و حساسي را ايفا كند و در قيام عاشورا، آنگونه بدرخشد كه امروز درسي باشد براي همه كساني كه مي‏خواهند در مسير درست و صراط مستقيم الهي گام بردارند.

فرمانده سپاه استان قم با بیان این‏که امام حسین(ع) در واقعه عاشورا توانستند اسلام ناب را از مسیر انحراف جدا کرده و نهضت عاشورا را به پیروزی رقم بزنند، تاکید کرد: بخش عمده ای از این نهضت مرهون نقش آفرینی و تحمل مرارت و مصایبی است که حضرت زینب(س) متحمل شدند و با افشاگری‏های جاودانه خود حماسه ای جاودانه خلق کردند.

سردار مهدوی نژاد با بیان این‏که خدای متعال با خلقت حضرت زینب(س) بر شیعیان منت نهاد، تاکید کرد:  حضرت زينب(س) جريان عاشورا را به بهترين شكل هدايت کرد تا ما امروز بتوانيم كنار سفره پرنعمت اسلام ناب محمدی(ص) بنشينيم.

فرمانده سپاه علي بن ابيطالب(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بزرگ و مهم بانوان بسيجي در صحنه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: خواهران بسیجی در برهه هاي مختلف زمانی از اولين روزهاي پيروزي انقلاب نقش آفريني كرده و درخشيدند.

وي گفت: خواهران بسیجی نقش هاي كليدي در عرصه هاي مختلف جنگ سخت و نرم داشته و به عنوان پیش قراولان دفاع از اسلام درخشیدند.

سردار مهدوي نژاد خواهران بسیجی را به عنوان پيشگام و پيشكسوت در عرصه ي انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: شما با درس آموزی از مکتب عاشورا و الگوگیری از بزرگ زن عاشورا در صف مقدم حزب الله هستید.

فرمانده سپاه قم با اشاره به تشكيل حلقه هاي صالحين در حوزه هاي مقاومت بسيج گفت: شايد امروز با ديدن حلقه هاي شجره صالحين براي شما تداعي شود كه يك كار ساده و ابتدايي است اما شما با صحنه هاي زيبايي كه خلق مي‏كنيد؛ مرهمي براي كساني كه دل در گرو انقلاب اسلامي بسته اند هستيد و همچنين مي تواند راهي باشد براي آناني كه هنوز نتوانسته اند در اين كشتي نجات حسيني سوار شوند.

وی با اشاره به ترس دشمن از حضور بانوان در تشكيلات بسيج بيان داشت: بزرگترين تهديد و نبرد براي دشمنان زماني است كه مي بينند خواهران در تمام اقصی نقاط كشور اينگونه در تشكيلاتي منسجم و پربركت گرد هم مي آيند و مجموعه زيبايي را به عنوان حلقه صالحين خلق مي‏كنند.

سردار مهدوی نژاد افزود: با همين تهديدات شما و ديگراني كه نقش افريني مي كنند در اين انقلاب هر روزه ما شاهد پيشرفت اسلام ناب در همه ي نقاط جهان هستيم.

سایت مداحان قم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است