عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 32 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
240
4144
20732
131895
31169492
Your IP: 13.59.195.118

استاد فلاحاستاد حاج غلامرضا فلاح:دراین برهه حساس و تاریخی نقش مداحان و شاعران اهلبیت (ع ) باید پر رنگ ترباشد.

رییس مجمع نغمه سرایان آل محمد (ص) با خبرنگار سایت مداحان گفت:حمایت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره رهبری پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب ،
حضرت امام خمینی (ره) ویادگار آن عزیز راحل هست ونتیجه پایداری ملت شریف ایران اسلامی و ایثار وپایمردی رزمندگان جان بر کف اسلام می باشد ،وظیفه آحاد ملت است.

 

استاد فلاح افزود این نظام با اخلاص و ایثار شهیدان و جانبازان روز به روز پیشرفت کرده وبا تدابیر سرداران هوشمندنظام تا اینجا پیش رفته ایم .
استاد غلامرضا فلاح خاطر نشان کرد:این امانت الهی ارزان بدست نیامده تا آسان از دست برود،مردم باهوش ایران به تبعیت ازامام خودشان با جان و دل پای نظام ایستاده اند و دفاع خواهند کرد.
حاج رضا فلاح اضافه کرد: گرچه مشکلاتی که استکبار جهانی برای اقتصاد ایران ایجاد کرده است ، تنگناهایی به وجود آورده ،لیکن ملت ایران اسلامی پیرو شخصیتی هستند که در صدر اسلام همه تهدید ها و تحریم ها وآزار و اذیت ها را به جان و دل خرید تا پرچم توحیدی اسلام بر افراشته بماند.

رییس مجمع نغمه سرایان آل محمد (ص)گفت: ملت عزیز ایران رهبرشان را دوست دارند و اشارات ایشان را روی چشم می گزارند و عمل می کنند چه رسد به اینکه حضرت آقا هشدار داده و ملت را توجه بدهند که در مقابل دشمن بایستند،واز ملت بخواهند که یوم الله 22بهمن را با شکوه تر از پیش بر گزار کنند ودر راهپیمایی شرکت گسترده داشته باشند.

لذا آحاد ملت بزرگ ایران از هر قشر ،گروه ،طایفه ، دین و مذهب در راهپیمایی مانند سالهای قبل بلکه با شکوه تر شرکت خواهند کرد و یکبار دیگر با مشت های گره کرده در راهپیمایی 22 بهمن حمایت خودشان را از نظام و رهبری اعلام خواهند کرد.

استاد فلاح با توجه به اینکه مسئولیت های متعدد در امور مداحان اهلبیت (ع) دارند خاطر نشان کردند: که در این برهه حساس و تاریخی نقش مداحان و شاعران  اهلبیت (ع) باید پر رنگ تر باشد که این گونه بوده و خواهد بود .


حاج رضا فلاح در پایان سخنانشان  با خبر نگار سایت مداحان قم  تاکید کردند : خلاصه کلام ،مردم ما همواره پشت سر رهبرشان حرکت کرده واین سی و چهار سال که از انقلاب می گذرد همت و ایثار و گذشت مردم ،نظام را پشتیبانی کرده وخداوند کریم هم به رهبری ومردم لطف خاص خودش را بارها در حفظ انقلاب در توفان ها و فتنه های متعدد نشان داده است .

انشا الله تا ظهور حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه) این انقلاب پایدار بماند و خداوند متعال و عزیز هم روح شهدا و امام راحل (ره) را از ما راضی بدارد و امام زمان(عج) هم حمایت های خاص خودشان را از این امانت الهی به لطف و کرمشان داشته باشند.

آمین یا رب العالمین...

حاج غلامرضا فلاح (امین)

سایت مداحان قم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است