عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 41 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
3597
6322
23199
114003
31019870
Your IP: 44.203.58.132

سایت مداحان قم :استاندار قم گفت: هيئات مذهبي در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند.

به گزارش روابط عمومي استاندار قم مهندس كرمرضا پيريايي در ديدار شوراي هيئات مذهبي استان ضمن ابراز خرسندي در جمع اين تشكل مذهبي اظهار كرد: هر كسي در نظام اسلامي متأثر از فضاي روحاني و معنوي است كه به بركت فعاليت فعالان و تلاشگران عرصه فرهنگي مذهبي كشور ايجاد شده و جاي شكر آن باقي است.

 

وي با قدرداني از تلاش مجموعه هاي دست اندركار ساماندهي امور هيئات مذهبي استان گفت: تبليغات اسلامي استان از مجموعه هايي است كه در اين زمينه تلاشهاي خوبي را انجام مي دهد.

سایت مداحان قم: استاندار قم بصيرت را شاخصه اصلي فعالان فرهنگي و مذهبي عنوان و با اشاره به نقش مؤثر مجموعه هاي مذهبي و ديني در شكل گيري حماسه نهم دي تصريح كرد: حماسه 9 دي به عنوان تجلي عشق و وفاداري يك ملت به ولايت با بصيرت و هوشمندي هيئات مذهبي شكل گرفت.

مهندس پيريايي همچنين با اشاره به نقش هيئات مذهبي در خنثي سازي توطئه هاي دشمن گفت: هيئات مذهبي به عنوان تشكيلات گسترده مردمي در خط مقدم مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمن قرار دارند.

وي با تأكيد بر لزوم ارتقاء بخشي فعاليت هاي هيئات مذهبي استان آموزش را از جمله نيازهاي اين قشر عنوان و تصريح كرد: در زمينه آموزش هيئات مذهبي خوشبختانه كارهاي خوبي در استان صورت گرفته است كه جا دارد مستندات و محتواهاي آموزشي در قالب يك مجموعه گردآوري شود.

سایت مداحان قم:استاندار قم همچنين ضمن تقدير از حضور مؤثر هيئات مذهبي استان در عرصه هاي فرهنگي، فعاليت دو هزار هيئات مذهبي در قم را ظرفيت ارزشمندي براي پرداختن به مسائل و نيازهاي روز فرهنگي كشور برشمرد و افزود: هيئات مذهبي استان قم با برخورداري از پشتوانه هاي ارزشمند و قوي مي تواند نقش مهمي را در عرصه هاي مختلف ازجمله تبيين سبك زندگي اسلامي داشته باشد.

در اين نشست مديركل تبليغات اسلامي و رئيس شوراي هيئات مذهبي استان نيز ضمن ارائه گزارشي از فعاليت ها و برنامه ها، از حمايت ها و نگاه مثبت استاندار قم به مسائل و موضوعات مرتبط با هيئات مذهبي استان قدرداني كردند.

منبع: سایت مداحان قم

نظرات  

 
0 #1 حنیف 1391-12-20 07:57
کنگره شعر بانویی آفتاب/باحضور شاعران گرانقدر استاد حاج علی انسانی-استاد حاج غلامرضا سازگار/زمان جمعه25اسفند ساعت15/ مکان=کرمانشاه میدان آزادگان تالار هیات امام رضا(ع) حسینیه ثامن الحجج(ع)/لطفا اطلاع رسانی کنید ممنون اجرشما باحضرت زهرا
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است