عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 37 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2185
4709
42961
109414
31147011
Your IP: 18.191.240.243

 دیدار مسئولین هیئات رزمندگان اسلام همراه با شاعران و مداحان با مقام معظم رهبری در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

سایت مداحان قم: نوزدهمین همایش کشوری هیئت رزمندگان اسلام با برگزاری مراسم اختتامیه در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم پایان یافت. به نقل از مهر و به گزارش سایت مداحان قم ، مراسم اختتامیه این همایش پیش از ظهر پنج شنبه با حضور حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات برگزار شد.

یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت: حبل الله قرآن است و اکنون نیز امام زمان حبل الله و رشته ای متصل به آن حبل الهی است و ما نیز باید به نایب امام زمان متصل شویم تا به وحدت برسیم.

آیت الله محی الدین حائری شیرازی تاکید کرد: اگر مردم در کشور از یکدیگر جدا شده و وحدت خود را از دست دهند از رهبری نیز جدا خواهند شد.

وی بیان داشت: ریشه پایدار بودن انقلاب اسلامی به این بر می گردد که باید از نو انسان را شناخت و مشکل ابرقدرت ها در برابر ما شناخت نامناسب آن ها از انسان و اسلام است.

سایت مداحان قم: استاد حوزه علمیه افزود: شالوده تمدن غرب غرور و توهم است اما شالوده جمهوری اسلامی ترس از جهنم و مواخذه خداوند است.

وی گفت: در کشور ما کسی نباید برای کسب پست تلاش کند چرا که اگر پست توسط خود شخص طلب شود نمی تواند بگوید خدا او را کمک کرده است اما اگر به او گفتند برای این پست گشته ایم و شما مناسب آن هستید خوب است.

نوزدهمين همايش سراسری هيئت رزمندگان اسلام صبح سه‌شنبه دهم ارديبهشت ماه با حضور مسئولات هيئات مذهبی هيئت رزمندگان اسلام از سراسر كشور در مجتمع ياوران مهدی(عج) قم آغاز شد.

در اين همايش سه روزه نقش هيئات در مقابله تهديدات فرهنگی، بررسی سبك‌های مناسب مداحی و استفاده از فضای مجازی برای ترويج فرهنگ اهل‌بيت(ع) بررسی ‌شد.

در این همایش آيت الله سيد احمد خاتمی در سخنانی نقش هيئات را در مقابله با تهديدات فرهنگی بررسی كرد و  حجت‌الاسلام والمسلین علیرضا پناهيان به بررسی روش‌های جذب جوانان در هيئات و حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی به بحث مسائل اخلاقی پرداخت.

اعضای همایش صبح چهارشنبه به ديدار مقام معظم رهبری رفتند و بعد از مراسم ديدار در مرقد مطهر امام خمينی(ره) حضور يافته و حجت‌الاسلام رحيميان، نماينده ولی فقيه در بنياد شهيد و ايثارگران برای آنان سخنرانی کرد.

اين همايش با حضور روسای 400 هيئت مركزی رزمندگان اسلام، 250 هيئت پيروان عترت و 150 مسئول هيئت نوجوانان عاشورايی برگزار ‌شد.

 منبع: سایت مداحان قم/مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است