عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 42 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2834
6596
38901
105354
31142951
Your IP: 3.142.171.180

به گزارش سایت مداحان قم به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجتالاسلام محمود نجاریانزاده اظهار کرد: در این محفل آئینی علاوه بر سخنرانی آیتالله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، حجتالاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، استاد محمدعلی مجاهدی رئیس کانون شاعران و مداحان استان و تعدادی از شاعران آئینی به شعرخوانی خواهند پرداخت.

 

وی حضور ۶۰ تن از شاعران جهان اسلام را یکی از برنامههای این کنگره اعلام کرد و گفت: کنگره شعر عاشورایی ساعت ۱۹ روز شنبه ۱۱ آبان در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

حجتالاسلام نجاریانزاده بر لزوم استفاده از اشعار مستند و متقن در عزاداریها تاکید کرد و گفت: از آنجایی که مقتل و شعر آئینی نقش تعیین کنندهای در تحریک احساسات و عواطف در عزاداریها دارد، از مداحان و شاعران آئینی انتظار میرود از اشعاری استفاده کنند که همسو با اهداف عالیه اهل بیت(ع) باشد و هم موجب وهن اهل بیت(ع) نشود.

ششمین کنگره شعر عاشورایی با مشارکت آستانه مقدس حضرت معصومه(س)، اداره کل تبلیغات اسلامی و کانون شاعران و مداحان استان قم برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است