عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 249 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
1352
4709
42128
108581
31146178
Your IP: 3.129.247.196

سردار کاظمینیفرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج انقلاب را بیمه کرد گفت: تیم هسته‌ای ایران از حقوق حقه ملت دفاع کند.

سردار محسن کاظمینی در حاشیه مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدا، در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز دوره جدیدی از مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در باب مذاکرات هسته‌ای بسیار قابل تقدیر است و بهترین راه ممکن برای تیم مذاکره کننده این است که به هیچ وجه از حق مسلم ایران کوتاه نیایند و از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کنند.

وی انرژی هسته‌ای را از حقوق حقه ملت ایران دانست و اظهار داشت: امیدواریم این بار در مذاکرات به نتایج و توافقات مطلوب و قابل قبولی دست یابیم.

کاظمینی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «بسیج مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است»، عنوان کرد: تا بسیج و بسیجی در این مملکت وجود دارد قدرت و عزت ایران اسلامی روز به روز فزونی می‌یابد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) بسیج را در تمام دوره‌های نظام تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: بسیج در تمام ادوار نظام موجب آرامش، امنیت، قدرت و صلابت کشور بوده است.

وی با اشاره به سوابق بسیج از بدو تاسیس تاکنون، یادآور شد: از ابتدای انقلاب تا به امروز کارنامه بسیج بسیار درخشان است و جز دستیابی به موفقیت و عملکرد مطلوب چیز دیگری در آن به چشم نمی‌خورد.

کاظمینی در ادامه خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج انقلاب و نظام را بیمه کرد و این موهبت و نعمت الهی برای کشور و مردم است که باید همواره شکرگزار و قدردان آن باشیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پایان با اشاره به اهداف و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای کشور عزیزمان تصریح کرد: امام راحل (ره) چشم‌انداز بسیار روشنی را برای کشور و انقلاب در نظر گرفته بودند که امیدواریم با حضور علمی و عملی بسیجیان در تمامی صحنه‌ها این اهداف و آرمان‌ها محقق شوند.

لازم به ذکر است صبح امروز و همزمان با آغاز هفته بسیج جمعی از فرماندهان، بسیجیان و کادر سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیرجماران را گرامی داشتند.

فرماندهان و بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب، امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

حاضران در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه سقفی همسر مکرمه امام خمینی(ره) با قرائت فاتحه و نثار گل از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

منبع »فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است