عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 171 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
3527
1933
14431
125594
31163191
Your IP: 18.224.44.108

سعید حدادیان پولی نگرفت!

عضو ستاد یادواره شهدای گردان امام محمدباقر (ع) مازندران گفت: شایعاتی را می‌شنویم که ستاد یادواره شهدا، چند میلیون تومان به سعید حدادیان مداح اهل‌بیت صله داده است در حالی که وی حتی شب یادواره برای شام هم نماند و به تهران برگشت.

 

یادواره 557 شهید گردان امام محمدباقر(ع) مازندران جمعه هفته گذشته با حضور جمع 10 هزار نفره رزمندگان، خانواده‌های شهدا و امت حزب‌الله در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر و در جوار حرم مطهر پنج شهید گمنام با سخنرانی امام جمعه موقت تهران حضرت آیت‌الله صدیقی و نوحه‌سرایی(یاد امام و شهدا) حاج سعید حدادیان برگزار شد.

احمدعلی ابکایی از رزمندگان و اعضای ستاد این یادواره بزرگ در گفت‌وگویی در ساری اظهار داشت: با حضور پرشور مردم از استان‌های گیلان، گلستان و مازندران مراسم باشکوهی که میزبان آن خود شهدا بودند، برگزار شد.

وی افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای ستاد یادواره شهدای گردان امام محمدباقر(ع)، جلسات متعدد چند ماهه و پیگیری‌های بی‌وقفه مسئولان کمیته‌های مختلف، شرایط چنین برنامه‌ای که در واقع استارت محکمی برای شروع اجلاسیه کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید مازندران بود را مهیا کرد.

فرمانده گردان امام محمدباقر(ع) در سا‌ل‌های بعد از دفاع مقدس در مازندران با بیان اینکه یادواره‌های گردانی و نشست‌های رزمندگان گردان‌های مختلف لشکر ویژه 25 کربلا چند سالی است که با قوت بیشتر و جدیت بالای رزمندگان هر گردان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: حال که بیش از 25 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد در کوران برگزاری چنین مراسمی، همان روحیه‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان لشکر همیشه پیروز 25 کربلا به چشم می‌خورد.

ابکایی با تقدیر از تلاش‌های تاثیرگذار و پایان‌ناپذیر سردار سرتیپ اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور کشور تصریح کرد: حضور سردار مومنی یادگار لشکر ویژه 25 کربلا در بطن مراحل اجرایی برنامه، تلاش‌های بی‌ریا و محبت‌های همیشگی‌اش، نقطه قوت ستاد یادواره بود و با کمک ایشان به بحث کیفی‌سازی یادواره کمک شد.

وی همچنین از برگزاری یادواره‌های این‌چنینی در سال‌های بعد خبر داد و افزود: در آیند‌ه‌ای نزدیک با همت فرمانده‌هان و رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا، یادواره‌ای در سطح ملی برای کل شهدای لشکر برگزار می‌شود.

ابکایی با ابراز گلایه از برخی از حرف‌ها و حدیث‌های به‌وجود آمده از سوی عد‌ه‌ای از مردم در مورد صله دادن به حدادیان گفت: سعید حدادیان شخصیتی وارسته و مورد تایید هستند و به گفته خودشان هیچ وقت اجر و مزد معنوی را با مادیات عوض نمی‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از گوشه و کنار شایعاتی را می‌شنویم که ستاد یادواره شهدا، چندین میلیون تومان به مداح صله دادند در حالی که وی حتی شب یادواره، برای شام هم نماند و به تهران برگشت.

وی با تشکر از سعید حدادیان اظهار داشت: از این ذاکر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس که با نوای بیاد ماندنی«یاد امام و شهدا، دلو می‌بره کربلا» فضای حسینیه عاشقان را عطرآگین کرد.

عضو ستاد یادواره گردان امام محمدباقر(ع) در پایان از زحمات آیت‌الله معلمی امام جمعه قائمشهر، سردار مومنی و همه مسئولان و مردم فهیم مازندران قدردانی کرد.


منبع: سایت مداحان قم >فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است