عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 106 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
3642
3934
3642
114805
31152402
Your IP: 18.191.181.231

ویژه جوانان و نوجوانان عاشورایی

سوگواره نواها و اشعار آئینی مصطفی زیبایی نژاد، مسئول واحد جوانان و نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری سوگواره نواها و اشعار آئینی، اعلام کرد: بخش مسابقه این سوگواره در سه رشته مداحی ، شعر و مناجات خوانی ویژه برادران و خواهران 12 تا 30 سال است و از منتخبان مرحله اول برای شرکت در مرحله نهایی دعوت بعمل می آید. ادامه خبر در ادامه مطلب

 

وی با اشاره به این که در این دوره شرایط ویژه ای برای شرکت خواهران در مسابقه مداحی فراهم شده است افزود:  آثار شعر باید حداقل 3 اثر و به صورت مکتوب و تایپ شده باشد. رشته مداحی نیز شامل مدیحه سرایی و نوحه خوانی است و در رشته مناجات خوانی قرائت فرازهایی از ادعیه مشهور مانند دعای کمیل ، ندبه ، توسل ، زیارات عاشورا ، جامعه کبیره و ... مورد نظر قرار دارد .

زیبایی نژاد تصریح کرد: آثار رشته مداحی و مناجات باید در قالب لوح فشرده (DVD یا CD) و حداقل 15 دقیقه باشد و کلیه آثار می بایست تا تاریخ 12 دی ماه 1392 مصادف با پایان ماه صفر همراه با کپی شناسنامه، یک قطعه عکس، نشانی و شماره تماس داوطلب به دبیرخانه سوگواره ارسال شود.
بنا بر اعلام مسئول واحد جوانان و نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام نتایج مرحله اول جهت حضور در مرحله دوم و اختتامیه نیمه دوم بهمن ماه در سایت هیأت رزمندگان اسلام اعلام و به نفرات اول تا سوم در هر مقطع سنی از هر رشته به ترتیب کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، کربلای معلی و مشهد مقدس اهداء می شود.

شایان ذکر است علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق سایت www.e-heyat.com و یا صندوق پستی 111- 15715 ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1-88986980 (021) واحد نوجوانان و جوانان عاشورائی هیأت رزمندگان اسلام تماس بگیرند.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است