عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 19 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
371
4709
41147
107600
31145197
Your IP: 3.17.150.163

آیت الله استادیآیت الله ˈرضا استادیˈ در گردهمایی معاونان تبلیغ استانها، در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران، با انتقاد از منبرهای مداح محور افزود: در برخی مجالس حرفهایی زده می شود که استناد تاریخی ندارد و در مورد امامان(ع) چیزهایی گفته می شود که اصلا درست نیست و شان اهل بیت(ع) را پایین می آورد.

وی اضافه کرد: همچنین بعضا برخی برنامه های رادیو و تلویزیون به افرادی اختصاص می یابد که حرفهایی می زنند که حتی اگر صحیح هم باشد، نباید گفته شود.

وی با اشاره به منبر مفید و اثرگذار تصریح کرد: مبلغان نباید بدنبال جمع کردن مشتری باشند، بلکه باید مردم را با مسائل فقهی، اعتقادی و اخلاق آشنا کنند.

امام جمعه موقت قم با اشاره به تاثیرگذاری مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی بیان داشت: بسیاری از بزرگان اخلاق برای تربیت مردم نیاز به جمعیت زیاد نداشته و ندارند؛ بلکه برای تعداد کم جمعیت هم مسائل اعتقادی و اخلاقی را بیان می کردند.

استادی با توصیه مبلغان به مطالعه علمی تاکید کرد: مبلغان باید با اطلاعات علمی کامل، شبهات مردم را برطرف و آنها را نسبت به دین تشویق کنند و با توجه به نیازهای روز مردم سخن بگویند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: در کنار برنامه های تبلیغی، آسیب هایی نیز وجود دارد که باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

گردهمایی معاونان تبلیغ حوزه های علمیه استانهای کشور به منظور هم اندیشی، استفاده از تجارب یگدیگر و ارائه راهکارها و پیشنهادات با سخنرانی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه و معاون تبلیغ حوزه های علمیه در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار شد.

حدود ۳۵۰ نفر از معاونان تبلیغ از استانها ی مختلف در این گردهمایی حضور داشتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است