عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 20 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2521
4709
43297
109750
31147347
Your IP: 18.221.85.33

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی کشور ذاکران اهل بیت‌(ع) را رسانه بی‌بدیل شیعه دانست و گفت: یکی از شیوه‌های ایجاد توجه اختصاص یک روز خاص به این قشر است.

 
مصطفی خورسندی، رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی کشور با اشاره به اقدامی که در پایگاه اطلاع رسانی خانه مداحان مبنی بر ایجاد یک نظرسنجی با محوریت اختصاص یک روز به نام مداح صورت گرفته است، این امر را اقدامی پسندیده و ضروری برشمرد.

ذاکران اهل بیت‌(ع)؛ رسانه بی‌بدیل شیعه

وی ذاکران اهل بیت‌(ع) را رسانه بی‌بدیل شیعه دانست و گفت: این رسانه باید مورد توجه قرار گیرد و یکی از شیوه‌های ایجاد توجه اختصاص یک روز خاص به این قشر است.

خورسندی نام گذاری یک روز با عنوان روز مداح را در اثربخشی مداحان مثمرثمر خواند و گفت: این اثربخشی مسئولیت‌آور است و باید در راه صحیح و به صورت ماندگار باشد.

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی کشور با بیان اینکه ذاکران اباعبدالله الحسین(ع) بر مردم اثرگذار هستند و باید این اثرگذاری سامان‌دهی و هدایت شود گفت: اختصاص یک روز می‌تواند آموزش‌های مرتبط و توجه بیشتر مردم را به همراه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه علما و روحانیون افتخار خود را روضه خوانی اباعبدالله الحسین(ع) می‌دانند اظهار کرد: علما و بزرگان همواره به مرثیه سرایی برای اهل بیت(ع) می‌پرداختند.

طلاب جوان یک دوره مرثیه خوانی و مقتل خوانی را بیاموزند

وی در پایان بر ضرورت ایجاد دوره‌های آموزش مداحی برای روحانیون تأکید و تصریح کرد: لازم است که طلاب جوان یک دوره مرثیه خوانی و مقتل خوانی را از اهل فن بیاموزند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است