عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 24 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2197
4709
42973
109426
31147023
Your IP: 3.143.168.172

رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی به برخی مداحان که شأن مداحی اهل بیت را رعایت نمی‌کنند هشدار داد که در صورت عدم اصلاح روش مداحی، کارت عضویت آنها باطل می‌شود.

محمدعلی مجاهدی  در جلسه انتخاب هیئت رئیسه کانون مداحان و شاعران آئینی با اشاره به ابراز نارضایتی علما و دلسوزان انقلاب و مکتب ناب تشیع از سبک و روش مداحی برخی مداحان اظهار کرد: متاسفانه در برخی مجالس مذهبی مدح‌ها و توصیف‌ها به گونه‌ای است که شأن اهل بیت عصمت و طهارت رعایت نمی‌شود.

وی بر لزوم بازنگری در اعضای کانون مداحان و شاعران آئینی تاکید کرد و گفت: این مداحان اگر خودشان را اصلاح نکنند کارت عضویت آنها باطل می‌شود.

رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی تاکید کرد: بنده نمی‌توانم زیر کارت عضویت این افراد را امضا کنم، مگر اینکه در روش و سبک مداحی آنها تغییراتی ایجاد شود.

مجاهدی با اشاره به علاقمندی تعداد زیادی از مداحان و شاعران آئینی به عضویت در این کانون اظهار کرد: در انتخاب این افراد هم سعی خواهیم کرد ملاک‌های ثبت نام را دقیق‌تر کنیم.

به گفته وی مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام باید شأن خودش را حفظ کند و شایسته عنوانی که دارد باشد.

رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی در پایان گفت: حضور پرشور اعضای کانون مداحان و شاعران آئینی در انتخابات این کانون را به فال نیک می‌گیرم و این حضور جامعه مداحان و شاعران آئینی، مطالبات و انتظارات آنها را بالا برده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است