عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 28 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
4208
5591
29401
120205
31026072
Your IP: 54.172.162.78

رئیس اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی گفت: اجلاس پیرغلامان حسینی فرصتی برای جلوگیری از تحریف و فراموشی تاریخ واقعه عاشورا ایجاد کرده است.

 

آئین استقبال از پرچم حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) ظهر شنبه به مناسبت برگزاری چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در هرمزگان، در استانداری هرمزگان برگزار شد.

محمود عاطفی رئیس اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در این مراسم عنوان کرد: سیزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی امسال با حضور نمایندگانی از ۳۱ استان کشور و همچنین ۱۹ کشور جهان در استان فارس برگزار شد و هرمزگان سال آینده میزبان این اجلاس خواهد بود.

وی ادامه داد: در این اجلاس نه تنها مسلمانان شیعه بلکه بزرگان دین مسیحیت، زرتشت و یهودیت و برادران اهل سنت نیز به عشق امام حسین (ع) در این اجلاس جمع شدند.

رئیس اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی با بیان اینکه حضرت امام حسین (ع) احیاگر دینی است که این دین نه تنها مسلمانان و آنانی که به این دین ایمان آوردند را رهنمون می کند بلکه دینی فطری است، افزود: جهان امروز تشنه فضیلت های انسانی است و هرچه در این راستا تولید مفهوم و پیام کنیم، بزرگترین مبارزه را با تهجر و ظلم کرده ایم.

عاطفی تصریح کرد: اجلاس پیرغلامان حسینی این همت را داشته که هر سال نزدیک به هزار نفر از اسوه های مداحی امام حسین (ع) را از سراسر کشور و جهان دور هم جمع و فرصتی را برای جلوگیری از تحریف و فراموشی تاریخ واقعه عاشورا ایجاد کند.

وی گفت: قرار است استان هرمزگان نیز در سال آینده پرچمدار این هدایت و حرکت حسینی برای کشور و تبادل پیام برای جهان شود.

جاسم جادری استاندار هرمزگان نیز در این مراسم پرچم حضرت امام حسین (ع) را نماد مظلومیت این امام بزرگوار دانست و بیان داشت: باید با عشق به راه و مکتب امام حسین از توفیق خدمت در این راه بهره ببریم و برای اشاعه این فرهنگ تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه میزبانی چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی فرصت و توفیق بزرگی برای مردم هرمزگان است، افزود: استان های بسیاری متقاضی میزبانی این اجلاس بودند اما با درخواست ما به نیابت از مردم هرمزگان این میزبانی به این استان اعطا شد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: امام حسین (ع) در حالی به شهادت رسید که بر آن جامعه جهل حاکم بود و امام هر کاری برای آگاهی آنها انجام دادند، آن مردم به راه نیامدند و امروز رسالت و وظیفه ما آگاه شدن است.

جادری شهادت در راه مکتب امام حسین (ع) که برای نجات بشریت آمده را افتخار بزرگی دانست و تصریح کرد: مردم ایران و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امروز در راه دفاع از حرم شیهد تقدیم می کنند و در جنگ هشت ساله نیز با نام حسین (ع) جوانان این کشور شهید و جانباز می شدند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای پایداری دین اسلام در مقابل ظلم ایستاد و این حرکت بزرگ را انجام داد، تاکید کرد: امروز امام حسین تنها متعلق به مکتب شیعه نیست و به همه آزادگان جهان تعلق دارد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز در عین مظلومیتی که دارد اما در هشت سال دفاع مقدس و با وجود محاصره اقتصادی و توطئه هایی که علیه این نظام انجام می شود، چون خود را به مکتب امام حسین (ع) متصل کرده در هر جا ندای مظلومی بلند شود از آن دفاع می کند و مقابل ظلم خواهد ایستاد.

جادری یادآور شد: از امروز ستاد برگزاری چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در هرمزگان تشکیل می شود و همه ادارات و سازمان ها به دلیل این افتخار بزرگی که نصیب استان شده به برگزاری آن کمک کنند تا مراسمی در خور شان مردم هرمزگان اجرا کنیم.

این مراسم با برگزاری آئین عزاداری سنتی مردم استان هرمزگان در ایام ماه محرم همراه بود و میزبانی چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در سال ۹۵ با اعطای پرچم حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) به طور رسمی به این استان واگذار شد.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است