عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 134 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
8601
4495
27542
93995
31131592
Your IP: 3.145.55.169

استقبال شایسته شاعران آئینی کشور از فراخون شعر غدیر، انگیزه‌ای برای کانون شاعران آئینی استان قم ایجاد کرد که در همه مناسبت‌های مذهبی و انقلابی میزبان شعر آئینی کشور باشد.

استاد حاج غلامرضا فلاح

روابط عمومی سایت شاعران آئینی استان قم: به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استاد غلامرضا فلاح (امین) مسئول کانون شاعران آئینی استان قم اظهار کرد: فراخوان شعر غدیر با عنوان «عید غدیر را با شور و شکوه بیشتری برگزار کنیم» مورد استقبال شاعران آئینی در سراسر کشور قرار گرفت.


وی افزود: این فراخون برای دریافت ۱۱۰ قطعه شعر فاخر بود که خوشبختانه بیش از ۴۰۰ قطعه شعر در قالب‌های مختلف از سوی ۱۵۰ شاعر آئینی کشور به دبیرخانه ارسال شد.
وی گفت: اساتید برجسته شعر و ادب آئینی کشور از جمله دکتر محمدعلی مجاهدی (پروانه)، استاد سید علی موسوی گرمارودی، استاد محمدجواد غفورزاده(شفق)، استاد غلامرضا سازگار(میثم)، استاد ولی الله کلامی زنجانی و دیگر شاعران آئینی پیشکسوت و جوان با رویش‌های نو و بدیع در این فراخوان مشارکت داشتند.
مسؤول کانون شاعران آئینی استان قم استقبال باشکوه شاعران آئینی سراسر کشور از این فراخوان را انگیزه‌ای برای تداوم اجرای این برنامه در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی دانست و افزود: نخستین مناسبت پس از عید غدیر خم، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است، که استاد مجاهدی دبیر شعر آئینی کشور برای این مناسبت هم فراخوان شعر عاشورایی داده و از شاعران آئینی سراسر کشور دعوت به همکاری کرده است.
به گفته استاد فلاح، فراخوان «شعر عاشورایی» و «سوگواره عاشورایی» به زودی اعلام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است