عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 24 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
5128
6322
24730
115534
31021401
Your IP: 3.236.19.251

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، استاد غلامرضا فلاح در تشریح جزئیات برگزاری این سوگواره اظهار کرد: شاعران آئینی جزو اولین کسانی بودند که با سرایش آثار فاخر و ارزشی خود، ضمن محکومیت حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه ابراز همدردی کردند.


وی گفت: در این راستا با هدف گرامیداشت شهدای این حادثه تروریستی و تکریم جایگاه شهید و شهادت، بنا داریم اولین سوگواره شعر شهیدان حرم را با حضور شاعران آئینی، فعالان هیأت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) برگزار کنیم و آثار رسیده به دبیرخانه را تجمیع و در اختیار رسانه‌های جمعی قرار دهیم.

استاد فلاح با بیان این که این سوگواره همزمان با هفتمین روز شهادت مظلومانه هموطنان در حادثه تروریستی شیراز برگزار می‌شود، بیان داشت: در مدت سه روز از اعلام فراخوان این سوگواره در رسانه کانون شاعران آئینی استان قم، بیش از ۱۱۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است و ارسال آثار همچنان ادامه دارد.

رئیس کانون شاعران آئینی استان قم افزود: شعرخوانی ۶ تن از شاعران آئینی، سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، سخنرانی استاد مجاهدی دبیر دائمی شعر و ادبیات آئینی کشور، اجرای سرود نوجوانان، مداحی، پخش شعرخوانی یکی از پیشکسوتان شیراز که در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) ضبط شده، حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم و … از جمله برنامه‌های این سوگواره است.

وی گفت: این سوگواره با محوریت کانون شاعران آئینی استان و همکاری شورای هیأت‌های مذهبی، کانون مداحان و بسیج مداحان استان، روز یکشنبه ۱۵ آبان ساعت ۱۹:۳۰ در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است