عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 57 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
504
4144
20996
132159
31169756
Your IP: 3.144.48.135

● ما امروز باید با تمام قوا کوشش کنیم که فرهنگ انقلاب و تفکر انقلابی و این اسلامی که بحمدالله در وجود رزمندگان ما و در وجود متفکرین ما و در وجود یکایک افراد ملت ما مجسم و متبلور شده است را هرچه بیشتر در ذهن ها راسخ کنیم. این کاری است که از مداحان به خوبی بر می آید و بحمدالله در این راه قدم برداشته اند.

● خوشبختانه من ،هم قبلا و هم امسال خیلی بیشتر می بینم و احساس می کنم که مداحان در شعر و سرود و در جهت گیری خود دقیقا پا به پای انقلاب پیش آمده اند و همین لازم است. امروز شعری را که یک مداح، چه در مجلس جشن و در مجلس عزا و چه به عنوان مرثیه می خواند، دقیقا تعبیری است از آن چیزی که ملت ما به آن نیاز دارند.این روند را بایستی هرچه ممکن است قوی تر و سریع تر بکنید.

● این انقلاب می تواند به برکت امام حسین (ع) و حضرت زهرا(س) و ائمه (ع) و به برکت همین مدح و گفتن این حقایق در مورد زندگی این بزرگواران به تمام دنیا صادر شود. ما این کار را می توانیم بکنیم و برادران مداح و جامعه مداحان یکی از بهترین پایگاه ها و ابزارها را در اختیار دارند.

● اگر برادران توجه کنند این نظری که اکنون بحمدالله از غربت خارج شده را ما یکزمانی قبل از انقلاب می گفتیم و با آن همراهی نمی شد. ما می گفتیم مبارزه همه ائمه (ع) یک مبارزه بنیانی برای ایجاد نظام اسلامی بود. ما آن روز از نظام اسلامی تعبیر به نظام علوی می کردیم. اصلا کلمه حکومت اسلامی به گوش دستگاهها بسیار حساس بود و چون فورا قضیه را می گرفتند، ما نمی خواستیم بفهمند؛ لذا گفتیم نظام علوی، که در زندگی امام صادق (ع) و در زندگی امام موسی بن جعفر(ع) و در زندگی ائمه(ع) این معنا آشکار است و حالا بحمدالله این افکار رایج شده. اگرچه گوشه و کنار هستند کسانی که هنوز نمی خواهند حقیقت را درک کنند و بفهمند و حس کنند که ائمه پیامشان چه بوده است. لکن این چیزی است که امروز قراین و شواهدی دارد و آن را برای همه مدلل و ثابت می کند که ائمه واقعا برای ایجاد و استقرار یک نظام الهی و اسلامی مبارزه می کردند و همه تلاششان را برای این گذاشته بودند. بنابراین باید در این روال و در این ردیف شعر گفته شود و خوانده بشود، که یقینا آثار و فوایدش بیشتر است. و این جمع بین تبیین اسلام و تبیین زندگی ائمه (ع) و تبیین انقلاب اسلامی است.

● یک روز در رژیم گذشته کسانی بودند که حاضر نبودند سرمایه گذاری کنند، در همان حالی که تمام فشارها بر بندگان شایسته خدا وارد می آمد.

آن روز این بنده صالح خدا و شایسته ترین انسان، عالم ربانی که ما تا کنون نشناخته ایم _حضرت امام (ره)_ نه تنها اسم و رساله اش قاچاق بود، بلکه کمترین اشاره به او هم قاچاق بود و یک عده به خاطر آشکار شدن این حرف چه بسا زحماتی را متحمل می شدند و با توجه به همه مشکلات برخی از شما شعر می گفتید، یک عده می خواندید و یک عده هم نوحه می ساختید و مردم را گرم می کردید.

در همان روزا یک عده هم بودند که بازار و حسینیه و مسجد برایشان فرقی نمی کرد و دلشان می خواست عبدالملک را مدح کنند و با اینکه همراه ائمه(ع) و محب ائمه(ع) بودن، با کنار آمدن با قدرتهای شیطانی و طاغوتی سازگار نیست و امکان ندارد، لکن یک عده آنطور بودند _اگرچه بعضی هم اشتباه می کردند و غفلت داشتند و از روی غرض نبود_ انقلاب همه ما را روشن کرد و چشم همه را باز کرد و به نظر من آن کسانی که در آن روز دزر این میدان نبودند، بایستی امروز جبران کنند.

- بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) در دیدار با جامعه مداحان اهل بیت(ع)

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است