عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 25 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
386
8018
386
142380
31179977
Your IP: 18.191.234.62

9 دي روز خروش حسيني امت مقاوم و وفادار استمديركل تبليغات اسلامي استان قم، 9 دي را روز خروش حسيني امت مقاوم و وفادار و يكي از ايام الله دوران انقلاب اسلامي عنوان كرد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسكندري 7 دي 91در پاسخ به اين سئوال كه چرا در روز 9 دي يكي از پرخروش‌ترين حركت‌هاي امت عظيم اسلامي ما رقم خورد؟ اظهار كرد: پاسخ به اين سئوال را بايد در انديشه‌هاي عاشورايي و عشق و محبت مثال زدني امت، نسبت به امام عاشورايي خود جستجو كرد.

وي ادامه داد: معرفت نسبت به مصباح الهدي و سفينه النجاه امت و دنبال آن عشق ورزي به آن ذات مقدس از عترت نبوي(ص) قادر است همه تاريكي‌ها را زائل و تمامي امواج كور انحراف از مسير اسلام ناب را از ميان بردارد.

حجت‌الاسلام اسكندري تاكيد كرد: روز خروش حسيني امت مقاوم و وفادار ايران اسلامي در 9 دي 88، روز نمايش مردمي است كه بيش از 30 سال آمريكا و همه اذناب آن را به خواري و خفت كشانده است.

مديركل تبليغات اسلامي استان قم ضمن گراميداشت اين روز بزرگ كه بدون شك يكي از ايام الله دوران انقلاب اسلامي به حساب مي‌آيد، اظهار كرد: بر همه علاقه مندان به امام و رهبري عظيم الشان، فرض است كه نبايد از نقش هيئت‌هاي مذهبي و عزاداران حسيني در به وجود آوردن اين حماسه بزرگ غافل بود.

سایت مداحان قم

منبع : سازمان تبلیغات اسلامی

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است